Kundrådgivare

Kundrådgivare

Arbetsbeskrivning

E.ON är ett internationellt privatägt energiföretag. 70.000 medarbetare i 15 länder arbetar dagligen för utvecklingen av tekniska innovationer och användarvänliga kundlösningar för den nya energivärlden. Vi är det första stora energibolaget som verkligen fokuserar på framtidens energilösningar genom våra affärsområden för smarta nät och kundlösningar.

Hos oss är alla olika, men vi har en sak gemensamt. Vi brinner för att driva omställningen till förnybar och återvunnen energi i samhället. Det gör vi genom innovation, engagemang och ansvarskänsla. Och framför allt – vi gör det tillsammans!

E.ON befinner sig på en spännande utvecklingsresa där vi fokuserar mer än någonsin på att utveckla våra kundrelationer och skapa nya affärsupplägg för att leverera ännu bättre värde för våra kunder i syfte att bygga ett hållbart samhälle.

Om tjänsten

Vi ska nu förstärka vår organisation med kundrådgivare till våra glada team i B2C och söker flera kollegor till samtliga grupper. Hos oss får du vara del av en spännande och utvecklande vardag, med varierande uppgifter och möten. Vi välkomnar dina kreativa lösningar och idéer, i ett team som inspirerar och motiverar varandra att skapa värde för kunden och glädje i vår avdelning.

Beroende på vilken grupp du kommer att tillhöra så kommer du ha olika fokus i din roll som Kundrådgivare. Ditt fokus kan vara mer mot exempelvis sälj, support, SME eller renodlad B2C där du i olika uppgifter möter våra kunder genom telefoni, chatt och mejl. Hos oss har du möjlighet att skapa ett stort kontaktnät och en bred förståelse för verksamheten, där du utvecklar dina kunskaper och kompetenser inom flera områden.

Tjänsterna är placerade i Sollefteå.

Vem hoppas vi vill bli en del av vårt team?

Som kundrådgivare arbetar du med våra viktiga kundmöten och vi tror att du har både förmågan och viljan att göra det lilla extra för kunden. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att möta kunder, att du tycker det är spännande med försäljning och att hitta nya kreativa lösningar. Som person har du en positiv inställning och energi i ditt arbete, där du trivs i en kommunikativ roll och motiveras att möta kunders behov tillsammans med ditt team. Om du har ett brinnande intresse för tekniska, digitala lösningar och sälj, finns hos oss möjligheten att lära sig och utvecklas inom dessa områden. Tillsammans skapar vi superkrafter!

Teamet på B2C i Sollefteå tycker det är viktigt att ha kul och sprida arbetsglädje i vardagen, med ett starkt samarbete och gemensamma mål. Din närmsta chef kommer att vara en av gruppcheferna inom B2C, som värdesätter ett empatiskt och engagerande ledarskap. I din roll kommer din närmsta chef att stötta dig genom närvaro, vägledning och utveckling för att du ska utvecklas och inspireras.

Välkommen att söka och var med oss på vägen mot ett hållbart samhälle! Sista ansökningsdatum är 22 september!

För frågor om rollen vänligen kontakta rekryterande chef: 
Jessica Wikner, +46 703 933851
För fackliga frågor, vänligen kontakta:
Victoria Hedberg, Unionen, +46 706 363596  
Carl-Johan Johansson, Akademikerna, +46 702 163611  
Mats Lundberg, SEKO +46 730 499778

Kontaktpersoner på detta företaget

Tommy Vati
+46 730344270

Sammanfattning

  • Arbetsplats: E.ON Kundsupport Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 22 september 2022

Besöksadress

AddressLine t.b.d.
None

Postadress

Carl Gustafs Väg 4
Malmö, 20509

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024