OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för affärer och kundrelationer?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker bankkontoret.
- Aktivt bidra till kundnöjdhet, välmående och därmed Swedbanks resultat.
- Samarbeta med andra kollegor genom att och jobba mot gemensamma mål. Vi lär av varandra och utvecklas dagligen.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
I denna roll behöver du:
- Uttalat intresse av att hantera företags- och privatärenden som omfattar information eller rådgivning av finansiella produkter.
- Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och intresse av att förflytta kunder till digital hantering.
- Serviceinriktning, kvalitetsmedvetenhet, affärsmässighet samt vara lösningsorienterad, relationsskapande och samarbetsorienterad.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
bli en del av ett härligt gäng kollegor som jobbar tillsammans för att nå resultat, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället. Jag söker dig som drivs av att utvecklas och göra affärer med våra kunder, både i fysiska och virtuella kundmöten. Du kommer få möjlighet att arbeta med din personliga samt professionella utveckling. Jag förväntar mig att du är öppen, enkel och omtänksam samt bidrar med positiv energi. Du kommer att utgöra en viktig del i vårt team!" Nelly Hoffrén, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-02-28.
Arbetsplats: Finspång
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Nelly Hoffrén, +46 11 19 91 44
SACO: Martin A Anthony, +46 40 24 26 64
Finansförbundet: Ing-Marie Eken, +46 70 598 41 07
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.