Kundrådgivare

Kundrådgivare

Arbetsbeskrivning

Är du driven, affärsfokuserad och uppskattar en fartfylld vardag? Då har du hamnat rätt!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:

- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker vårt servicekontor samt som kontaktar oss via telefon

- Vara med och påverka och utveckla det spontana mötet för att bemöta våra kunders behov på bästa möjliga sätt

- Läsa av kundens totala behov utifrån hela vårt produktutbud.

- Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar

- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft

I denna roll behöver du:

- Uttalat intresse av att hantera företags- och privatärenden som omfattar information eller rådgivning av finansiella produkter

- Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och/eller intresse av att förflytta kunder till digital hantering

- Serviceinriktning, kvalitetsmedvetenhet, affärsmässighet samt vara lösningsorienterad, relationsskapande och samarbetsorienterad

På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
bli en del av ett team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället.” Olivia Wiberg Knutas, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-03-13.
Tjänsten avser ett vikariat på 12 månader

Arbetsplats: Kalmar

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Olivia Wiberg Knutas +4648058535

SACO: Martin A Anthony +4640242664

Finansförbundet: Ing-Marie Eken +46 70 5984107

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 februari 2023
  • Ansök senast: 13 mars 2023

Liknande jobb


19 november 2024

Head of Working Capital Solutions, DNB Sweden

26 oktober 2024

Commercial Advisor

29 oktober 2024