OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för bolåneaffären och vill erbjuda våra kunder service i världsklass? Då är det dig vi söker!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privatkunder som kontaktar oss gällande lån och krediter.
- Hantera nationella låneärenden genom inkommande samtal.
- Arbeta för att effektivisera verksamheten genom att frigöra tid för kundmöte och god regelefterlevnad.
- Aktivt bidra till nöjda kunder och kontorets målsättning.
- Samarbeta med andra kollegor genom att vara en lagspelare.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompentens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
I denna roll behöver du:
- Initiativförmåga och lätt till att skapa goda relationer i kundmötet, men också med kollegor internt.
- Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och intresse av att förflytta kunder till digital hantering.
- Viljan att vara med och förverkliga våra kunders drömmar och mål.
- Ett brinnande intresse för att arbeta med affärer och service.
Meriterande - Swedsec Rådgivarlicens och Bolånelicens.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
bli en del av ett fantastiskt gäng med professionella kollegor som arbetar tillsammans med att nå resultat, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället.
Jag söker dig som har ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra ditt bästa och är nyfiken på att lära dig nya saker. Det är viktigt att du är lyhörd, social och pedagogisk för att skapa ett förtroende i kundmötet.
En förutsättning att lyckas hos oss är att du är en lagspelare och drivs av gemensam framgång.
Jag som din blivande chef är engagerad och positiv samt övertygad om att när vi har roligt på jobbet så gör vi ett bättre arbete. För mig är kommunikationen viktig, och jag förväntar mig att alla i laget bidrar till ett öppet, enkelt och omtänksamt klimat.
Tycker du det låter intressant? Sök."
Annika Petrovic, din framtida chef.
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-05-31.
Arbetsplats: Mjölby
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Annika Petrovic +46 142-298822
SACO: Martin A Anthony +46 72 353 03 85
Finansförbundet: Ing-Marie Eken +46 70 598 41 07
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.