OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven, affärsfokuserad och uppskattar en fartfylld vardag? Då har du hamnat rätt !
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker vårt
servicekontor samt som kontaktar oss via telefon.
Vara med och påverka och utveckla det spontana mötet för att bemöta våra kunders behov på bästa möjliga sätt.
Läsa av kundens totala behov utifrån hela vårt produktutbud.
Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar.
Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
I denna roll behöver du:
- Uttalat intresse av att hantera privat och företagsärenden som omfattar information eller rådgivning av finansiella
produkter.
Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och/eller intresse av att förflytta kunder till digital hantering.
Serviceinriktning, kvalitetsmedvetenhet, affärsmässighet samt vara lösningsorienterad, relationsskapande och
samarbetsorienterad.
Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur.
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder.
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö.
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär.
- Flexibla arbetsmöjligheter.
- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, valfri sjukförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html).
Bli en del av vårt team och...
bli en del av ett team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället.’’ Divna Talevska, din framtida chef.
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-08-15.
Tjänsten är ett vikariat på minst 6 månader.
Arbetsplats: Kalmar
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Divna Talevska +4648058555
SACO: Martin A Anthony, +46723530385
Finansförbundet: Ing-Marie Eken, +46705984107
Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt då det är sommarsemester.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.