OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven person som brinner för affärer och att leverera service i toppklass? Då kanske detta kan vara ett jobb för dig!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Skapa affärsrelationer och nöjda kunder, samt bli en del av ett framgångsrikt team.
- Vara med i ständig förändring då vi som bank kontinuerligt anpassar, utvecklas och lär oss av våra kunders behov och marknadens förväntningar.
- Aktivt bidra till nöjda kunder och kontorets målsättning.
- Hantera privat-och företagsärenden i vårt servicekontor, samt jobba med bokad rådgivning inom låna, spara, pension och försäkring.
- Samarbeta med andra kollegor på olika avdelningar och kontor, genom att vara en lagspelare.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompentens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
I denna roll behöver du:
- Initiativförmåga och lätt till att skapa goda relationer i kundmötet, men också med kollegor internt.
- Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och intresse av att förflytta kunder till digital hantering.
- Viljan att vara med och förverkliga våra kunders drömmar och mål.
- Ett brinnande intresse för att arbeta med affärer och service.
Meriterande - Swedsec Rådgivarlicens och Bolånelicens.
Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur.
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder.
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö.
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär.
- Flexibla arbetsmöjligheter.
- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, gruppförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html).
Bli en del av vårt team och...
bli en del av ett fantastiskt gäng med professionella kollegor som arbetar tillsammans med att nå resultat, maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället.
Jag söker dig som har ambition att överträffa kundens förväntningar. Du vill alltid göra ditt bästa och är nyfiken på att lära dig nya saker. Det är viktigt att du är lyhörd, social och pedagogisk för att skapa ett förtroende i kundmötet.
En förutsättning att lyckas hos oss är att du är en lagspelare och drivs av gemensam framgång.
Jag som din blivande chef är engagerad och positiv samt övertygad om att när vi har roligt på jobbet så gör vi ett bättre arbete. För mig är kommunikationen viktig, och jag förväntar mig att alla i laget bidrar till ett öppet, enkelt och omtänksamt klimat.
Tycker du det låter intressant? Sök."- Sanna Jonsson, din framtida chef.
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-11-10.
Arbetsplats: Linköping
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Sanna Jonsson, 013-319158
SACO: Martin A Anthony +46723530385
Finansförbundet: Ing-Marie Eken +46705984107
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.