OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du utmaningar och har en passion för kundmöten?
Hos Swedbank i Jönköping har du en möjlighet att:
Vara kontorets ansikte utåt och jobba både proaktivt och ibland händelsestyrt.
Utveckla kundens hela ekonomi.
Vara med och påverka och utveckla kundmötet för att bemöta våra kunders behov på bästa sätt.
Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar.
Vara en del av Swedbanks samhällsengagemang och bidra till samhället vi lever och verkar i.
I denna roll behöver du:
Jobba med kunden i centrum med kundens hela ekonomi samt ge en service som överträffar kundens förväntningar
Ordning och reda och att du vill lära dig nya saker samt dela med dig till dina kollegor med det du kan
Du behöver vara lyhörd, utåtriktad och förändringsbenägen - du tar egna initiativ och du behöver ett starkt driv för att lyckas i rollen
Du har lätt för att samarbeta och är en lagspelare som strävar efter att teamet och kollegorna lyckas
Ha Swedsec licens.
"Bli en del av vårt team och...
Du får jobba med många professionella kollegor, som tillsammans jobbar för att leverera, maximera kundnöjdheten och samtidigt ha riktigt kul på jobbet” Joakim Sundell, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 23.11. 2020.
Arbetsplats: Jönköping
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Joakim Sundell +46 36 387606
Kontorschef: Fredrik Bosmyr +46 36 196917
SACO: Henrik Joelsson +46 40 24 25 08
Finansförbundet: Maria Hammarberg +46 70 217 61 94
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsvariation - alla är välkomna.