Kundrådgivare

Arbetsbeskrivning

Hjälp oss att bygga ett modernt serviceföretag

Vi på SRV genomför just nu vårt största förändringsarbete någonsin, där målet är att skapa ett enklare SRV. Här har vår nya kund- och marknadsavdelning en central funktion för att vi ska kunna ge våra kunder både bästa möjliga service och kvalificerad rådgivning. Vi söker därför nu kundrådgivare, som vill vara med om att bygga upp den nya avdelningen.

Målet med det nya SRV är att förenkla både för medarbetarna och för våra kunder. Vi har därför skapat en kund- och marknadsavdelning, som ska säkerställa att vi möter kundernas behov av produkter och tjänster.

I ditt arbete som kundrådgivare ger du service och konsultativa råd till både enskilda hushåll, föreningar och företag. Du hanterar avtalsfrågor och reklamationer och gör även besök hos kunder för att se vilken lösning som passar bäst för just den kunden.

Den här tjänsten är en fantastisk möjlighet för dig som vill medverka till förflyttningen från ett traditionellt återvinningsbolag till ett modernt serviceföretag. Du får ett stort mandat att agera inom din befattning, som är en viktig del av helheten. Du har också möjlighet att vässa din kompetens ytterligare genom både interna och externa utbildningar.

Som medarbetare på SRV har du tillgång till friskvårdsbidrag, försäkringar, tjänstepension, subventionerad lunch och massage på jobbet.

Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av kundrådgivning och gärna dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med LEAN inom tjänstesektorn. Du har examen från högskola/universitet, gärna inom ekonomi, service, beteendevetenskap och/eller samhällsinriktade frågor.

Du har erfarenhet av att dokumentera och optimera kundflöden inom tjänsteföretag eller offentlig verksamhet. Om du även har arbetat med avtalsfrågor eller skattefinansierade frågor är det en merit.

Du är resultatorienterad, har en god samarbetsförmåga, kan arbeta i ett högt tempo och är framför allt serviceinriktad. Du har en vilja och förmåga att förstå kundens perspektiv och är genuint intresserad av att samskapa goda kundupplevelser.

Du är mycket bra på att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift, och behärskar med fördel även andra språk. Du har B-körkort.

Om du dessutom har ett stort intresse för miljö och hållbarhet kommer du att få stor användning av det i rollen som kundrådgivare hos oss på SRV.



Vill du bli en av oss? Vi hoppas det!
Varmt välkommen med din ansökan senast 7 december 2020.

SRV Återvinning har sedan starten levererat miljöriktig avfallshantering till hundratusentals nöjda kunder. Vår kundbas är varierad, med allt från enskilda hushåll till föreningar och företag. Vi har en verksamhet som omfattar allt från insamling och förädling av återvinningsmaterial till deponering.

Vi ägs av fem kommuner: Botkyrka, Haninge, Huddinge, Nynäshamn och Salem. Vi är 270 medarbetare och omsätter 558 Mkr (2019). Vi samlar in och hanterar avfall från 149 300 hushåll i ägarkommunerna. Dessutom har vi 5 900 företags- och verksamhetskunder, allt från små och stora företag till bostadsrättföreningar, förskolor och organisationer. SRV återvinning tar årligen emot cirka 350 000 ton avfall på återvinningsanläggningen vid Gladö Kvarn i Huddinge. SRV driver också åtta återvinningscentraler inom de fem ägarkommunerna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SRV återvinning AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2020
  • Ansök senast: 7 december 2020

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024