OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi samordnar våra kundinteraktioner och bedriver kundserviceverksamhet för bland annat kundfrågor, fakturering, nätavtal, ledningsanvisning, reklamationer, skadestånd, felanmälan och utredningar.
Om tjänsten
Rollen innefattar att ansvara för att säkerställa att kund och anläggningsdata är korrekt registrerat i kund-och faktureringssystem. Utredningarna initieras genom att en eventuell avvikelse uppmärksammas. Utredningsarbetet förutsätter att personen kan tolka uppgifter i interna system, föra dialog med entreprenörer och kunder.
Rollen kan även innebära att besvara fakturafrågor.
Arbetstider: Heltid, kontorstider
Arbetsplats: Solna
Detta är ett uppdrag med start omgående som sträcker sig 4-6 månader framåt. Det finns goda möjligheter till förlängning.
Vem är du?
Vi söker en person som är serviceinriktad och drivs av att lösa problem. Tjänsten förutsätter att personen har god förmåga att prata med kunder, arbetar självständigt och kan ta ansvar för att driva sitt arbete framåt inom ramen för givna ansvarsområden. Personen är van att arbeta i samverkan med andra. Personen är strukturerad och bra på att planera sitt arbete.
Vi ser gärna att du har en akademisk utbildning på Universitet och Högskolenivå men det är inget krav då några års arbetslivserfarenhet även kan vara meriterande.
El-tekniks utbildning/bakgrund är ett krav.
Flytande svenska både muntligt och skriftligt krävs för tjänsten, likvärdiga kunskaper i engelska är önskvärt.
Eventuella namngivna referenter bör ha kännedom om att de finns i dina ansökningshandlingar.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering. Uniflex finns i Sverige, Norge och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen samt Byggföretagen och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt ISO 45001.
På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling
Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra värderingar affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström