OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service och försäljning, samtidigt som du vill överträffa kundens förväntningar?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Möta våra företagskunder i det spontana kundmötet via telefon och skrift
- Öka kundnöjdheten genom att jobba effektivt och öka proaktiviteten till våra kunder
- Utveckla ditt affärssinne och få en start på en intressant karriär i bankvärlden.
- Samarbeta med andra kollegor genom att dela med dig av din erfarenhet och kunskap
I denna roll behöver du:
- Engagemang
- Vara ansvarstagande
- Eget driv och vilja att utveckla dig själv.
- Bidra med gott humör och energi till kollegor och kunder
- Självledarskap
Bli en del av vårt team och...
Se dig som en viktig kugge i vår strävan mot vår strategiska riktning. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass där vi jobbar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett nära ledarskap där jag vill vara ett bra stöd för dig och utmana dig så vi kan arbeta med din personliga utveckling." -Joakim Stenman, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 26.10.2021.
Arbetsplats: Piteå
Kontaktpersoner:
Rekryterande chef: Joakim Stenman, +46 (0) 911 741 36
SACO: Anna Hermansson +46 (0)8 58 59 05 26
Finansförbundet: Anna-Maria Brehmer: +46 (0)70 654 23 87
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.