OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker Kundrådgivare som vill vara med och bidra till våra företag- och förenings kunder framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. Det här är en möjlighet för dig att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser.
Världen vi lever i är i konstant förändring. Men oavsett vad framtiden för med sig så börjar allt med våra kunder. Därför behöver vi dig. Du kommer att arbeta i ett team av engagerade kollegor i en spännande miljö. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden.
För oss är det viktigt att vara nyfikna och prova nya saker för att bättre erbjuda kunderna service, var och när som helst. Du kommer få många möjligheter att lära dig nya saker, växa och bygga en karriär hos oss. Vill du hjälpa oss bli ledande i att erbjuda positiva kundupplevelser?
Om tjänsten
Du blir en del av Nordea Business Centre, där du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. Kunderna möter du digitalt via telefon. Våra generösa öppettider ger kunderna möjlighet att kontakta oss för rådgivning och expertis när det passar dem bäst, var de än befinner sig. Därför är det en förutsättning att du har möjlighet att arbeta olika typer av arbetspass där även kvällar och helger ingår.
Vad du kommer att göra:
Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.
Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler.
Marknadsföra våra digitala tjänster och lyfta möjligheterna i våra digitala kanaler.
Rollen är baserad i Eskilstuna med närhet till tåg- och bussförbindelser. Välkommen till ett team med runt 100 kollegor där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser.
Vem du är
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det är de fyra värderingar som guidar oss alla i att vara som bäst. Vi tror att du gillar att lära dig nya saker och ser fram emot att bidra med dina idéer. Du är pålitlig, ger andra spelrum och säger vad du tycker – även när det tar emot.
Din profil och bakgrund:
Har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.
Akademisk utbildning eller tidigare erfarenhet inom den finansiella sektorn är meriterande.
Professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift. Vi har alls inget emot dialekter eller brytningar.
Om det här låter som dig, hör av dig!
Nästa steg
Pånordea.comkan du läsa mer om oss, vår verksamhet och vårt fokus på att integrera hållbarhet i allt vi gör.
I Nordea rekryterar vi brett, och väljer den bästa personen för jobbet. För mångfald gör oss starkare. Och när du väl är ombord, kommer du se att alla har lika möjligheter hos oss.
Skicka in din ansökan senast den 2020-10-04
Om du vill veta mer om jobbet, kontakta Sara Toth , 072-143 33 92, sara.toth@nordea.se
För facklig information, kontakta Finansförbundet påfinansforbundet@nordea.comeller SACO påSacoNordea@nordea.com
Om du känner någon som skulle passa för det här jobbet, dela gärna detta med den personen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Gavriilidis
Jana Mäsiarova
Piotr Switkowski
Arja Naderi
Birgit Klausen
Mustafa Naama