OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service och rådgivning, samtidigt som du vill överträffa kundens förväntningar?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Tillsammans med ett team ansvara för att möta alla våra privat- och företagskunder som besöker och kontaktar kontoret.
- Arbeta med kundens hela ekonomi för en hållbar framtid.
- Du ger råd inom bolån, sparande, försäkringar och pension.
- Du kommer att arbeta både i det spontana mötet och även i det bokade mötet.
- Öka kundnöjdheten genom att jobba effektivt och proaktivt.
- Arbeta aktivt med att guida kunderna i våra digitala miljöer.
I denna roll behöver du:
- Vara social, flexibel, resultatinriktad och ha lätt för att skapa förtroende i kundmötet.
- Vara engagerad och ha en vilja att överträffa kundens förväntningar.
- Vara en lagspelare som har lätt för att samarbeta, samtidigt som det är viktigt att du kan arbeta självständigt.
- Ha ett lösningsorienterat förhållningssätt.
- Ha en positiv inställning och bidra till kundens, kontorets och bankens utveckling.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
du kommer att få möjlighet att erbjuda våra kunder finansiell hälsa. Du kommer att vara en viktig lagspelare i vårt team där vi sätter kunden i fokus. Min målsättning är att du ska trivas i vårt team och att du som medarbetare ska utvecklas och utmanas i ditt dagliga arbete där vi tillsammans arbetar för att nå uppsatta mål och nöjdare kunder." Jessica Palm, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-03-17.
Arbetsplats: Hallstahammar
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Jessica Palm, jessica.palm@swedbank.se, +46 021-15 91 48
SACO: Martin Anthony, martin.a.anthony@swedbank.se
Finansförbundet: Kristina Senci, +46 021-15 90 22
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.