Kundrådgivare/ Inhoppare

Kundrådgivare/ Inhoppare

Arbetsbeskrivning

Har du en passion för kundservice i världsklass? Ta chansen och utvecklas tillsammans med oss
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Jobba i ett team som genomsyras av energi, arbetsglädje och laganda.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda kompetens och personlig utveckling.
- Göra skillnad! Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga i vardagen, vi behöver hjälpa dem att hitta de bästa lösningarna för dem. Dina arbetsuppgifter handlar därför om försäljning av bankens produkter och att hitta rätt lösning till rätt kund.


I denna roll behöver du:
- Ha en stark vilja och drivkraft att utvecklas och ständigt bli bättre.
- Vara positiv och utåtriktad.
- Gilla förändringar.
- Våga utmana dig själv.
- Tycka om att arbeta mot mål.
- Ha förmågan att snabbt kunna se och förstå kundens behov och hitta matchande lösningar.
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen.
- Ingen arbetslivserfarenhet krävs, bakgrund inom försäljning, gärna över telefon och kundbemötande är meriterande.


Förväntningar:
Att du ska kunna jobba minst två stycken 5-timmar pass i veckan samt att du kan jobba heltid under sommaren 2022 under perioden mitten av juni till slutet av augusti.

På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
gör skillnad för Swedbanks kunder i deras vardag. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass och strävar ständigt mot såväl gemensamma som individuella mål där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där jag vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling. Jag förväntar mig att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet." Robert Sjödin, din framtida chef

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-05-08.
Arbetsplats: Piteå

Kontaktpersoner

Rekryterande chef: Robert Sjödin, +46 73 064 40 27

SACO: Anna Hermansson, +46 8 58 59 05 26

Finansförbundet: Nils Norberg, +46 70 233 34 67

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 april 2022
  • Ansök senast: 8 maj 2022

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024