OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du driven, affärsfokuserad och uppskattar en fartfylld vardag? Då har du hamnat rätt!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till Swedbanks privat- och företagskunder som besöker vårt
servicekontor samt som kontaktar oss via telefon.
Vara med och påverka och utveckla det spontana mötet för att bemöta våra kunders behov på bästa möjliga sätt
Läsa av kundens totala behov utifrån hela vårt produktutbud.
Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar.
Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras för att bredda
kompetens, personlig utveckling och bankens konkurrenskraft.
I denna roll behöver du:
- Uttalat intresse av att hantera företags- och privatärenden som omfattar information eller rådgivning av finansiella
produkter
Hög digitaliseringskompetens i form av förmåga och/eller intresse av att förflytta kunder till digital hantering.
Serviceinriktning, kvalitetsmedvetenhet, affärsmässighet samt vara lösningsorienterad, relationsskapande och
samarbetsorienterad
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
..bli en del av ett team med professionella kollegor, som arbetar tillsammans för att hjälpa våra kunder på bästa möjliga sätt,
maximera kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället’’ Divna Talevska, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-06-01.
Arbetsplats: Kalmar
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Divna Talevska +4648058555
SACO: Martin A Anthony, +46723530385
Finansförbundet: Ing-Marie Eken, +46705984107
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.