OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för kundservice i världsklass, ett starkt affärsfokus och gillar en fartfylld vardag?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Vara med att påverka och utveckla det spontana och bokade mötet för att bemöta våra kunders behov på bästa möjliga sätt
- Vara kontorets ansikte utåt och du jobbar både händelsestyrt och proaktivt
- Dina arbetsuppgifter är bl.a. att identifiera, förvalta och utveckla kundernas ekonomi
- Arbeta med att hitta nya affärsmöjligheter till banken
- Aktivt bidra till att kunderna känner till, ser nyttan av samt kan och vill använda våra digitala lösningar
I denna roll behöver du:
- Sätta kunden i centrum och jobba med helheten i alla kundmöten samt ge en service som överträffar kundens förväntningar
- Ha ordning och reda och vill lära dig nya saker samt dela med dig till dina kollegor av det du kan
- Vara lyhörd, utåtriktad och förändringsbenägen - du tar egna initiativ och du behöver ha ett starkt driv för att lyckas i rollen hos oss
- Ha lätt för att samarbeta och du ska vilja vara här för att tillsammans med kollegorna göra ditt bästa varje dag
- Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av rådgivning samt innehar Swedsec-licens, bolånelicens, Försäkringsdistributionsrätt Liv- och krediterfarenhet.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
kom och arbeta i ett öppet klimat i ett team med stort fokus på kundnöjdhet och affärer. Vi brinner för kundmötet och utveckling där vi utmanar oss själva till att forma framtidens bankupplevelse. Min drivkraft är engagemang och delaktighet och jag sätter stor vikt vid teamet och samarbete, alla delar i ett lag är lika viktiga. Du som söker till oss ska drivas av utmaningar och sätta service i stort fokus. Jag förväntar mig att du själv också strävar efter att nå uppsatta mål, utveckla din kunskap och dina kundmöten, samt att du gillar att göra bra affärer." Nicole Jacobs, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-04-07.
Arbetsplats: Karlstad
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Nicole Jacobs, 054-19 80 01
SACO: Camilla Ivarsson +46 8-58594437
Finansförbundet: Catharina Lindblad, catharina.lindblad@swedbank.se
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.