OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service och försäljning, samtidigt som du vill överträffa kundens förväntningar?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Möta våra företagskunder i det spontana kundmötet via telefon och skrift
- Öka kundnöjdheten genom att jobba effektivt och öka proaktiviteten till våra kunder
- Utveckla ditt affärsmannaskap
- Samarbeta med andra kollegor genom att dela med dig av din erfarenhet och kunskap
I denna roll behöver du:
- Ha engagemang
- Vara ansvarstagande
- Ha driv att göra sunda affärer
- Bidra med både gott humör och energi till våra kunder och kollegor
Bli en del av vårt team och...
en fantastiskt viktig kugge i vår strävan mot vår Strategiska inriktning. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass, där vi strävar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och där vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling." Stefan Klasson & Johanna Olsson, dina framtida chefer
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2021-12-03.
Arbetsplats: Halmstad
Kontaktpersoner
Rekryterande chefer:
- Stefan Klasson, +46 70 634 48 78
- Johanna Olsson, +46 73 201 14 45
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Anna-Maria Brehmer +4670-6542387
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.