Kundrådgivare, Kundcenter Företag Timanställning/Vikariat

Kundrådgivare, Kundcenter Företag Timanställning/Vikariat

Arbetsbeskrivning

Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations – and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate – by being a strong and personal financial partner.

Job ID: 2633 
Job Country: Sweden 
Job City: Eskilstuna 

Till Nordea Kundcenter Företag, söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag.  
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i våra digitala kanaler. 

Om tjänsten
Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser och underlätta för kunder att hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler.   
Dina fokusområden blir att: 
•    Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt.  
•    Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler, hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet och vid behov säkerställa att kunden får träffa en rådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer. 
Tjänsten är placerad i Eskilstuna 
Vem du är

Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det här är våra värderingar som vi tror att du delar. Värderingarna hjälper oss att överträffa oss själva varje dag.    
Vi söker dig som har ett genuint intresse för kundservice. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenheter från liknande verksamhet och brinner för att leverera kundupplevelser med hög kvalitet i högt tempo. 

Du:
•    Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor.
•    Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster. 
•    Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat. 
•    Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden.
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning eller erfarenhet från kundcenter-verksamhet. Du har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift. Nordea erbjuder möjligheter att utvecklas. Genom ditt mod och ägarskap driver du dig själv framåt. 
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Nästa steg

Skicka in din ansökan senast den 19/09/2021. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Ellen Müller 072-1424405 ellen.muller@nordea.com

I Nordea vet vi att en inkluderande arbetsplats är en hållbar arbetsplats. Det är vår djupa övertygelse att våra olika bakgrunder, erfarenheter, egenskaper och personligheter sammantaget gör oss bättre rustade för att hjälpa våra kunder och bidra till de samhällen vi verkar i. Så var den du är.

Endast för kandidater i Sverige -för facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.com eller SACO på saconordea@nordea.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 september 2021
  • Ansök senast: 3 oktober 2021

Liknande jobb


22 november 2024

18 november 2024

18 november 2024

Privatrådgivare

Privatrådgivare

15 november 2024