OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundrådgivare med elbakgrund
Just nu söker vi ett flertal kundrådgivare till uppdraget hos Vattenfall. Är du en person som brinner för service och vill arbeta med mycket kundkontakt? Då kan du vara rätt person för oss.
Arbetsuppgifter
Rollen som kundrådgivare innebär mycket kundkontakt både via telefon och mail. Du erbjuder service på hög nivå samt hanterar administrativa uppgifter. Rollen innebär även:
• Ge god service i vanligt förekommande elnätsärenden
• Arbeta med både inkommande och utgående samtal
• Hantera fakturering och ersättningar till kund
• Arbeta med kravhantering
• Hantera övriga administrativa arbetsuppgifter
Formell kompetens
Du har minst gymnasieutbildning samt något års erfarenhet inom kundtjänst. Vi ser också att du har goda kunskaper inom Office-paketet kan uttrycka dig väl i tal och skrift i både svenska och engelska.
För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du har ett stort driv och att du kan ta egna initiativ. Det är också viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du har lätt för att ta kontakt med nya personer. Vidare utför du ditt arbete på ett professionellt sätt.
Det är meriterande om du talar fler språk än svenska och engelska och har erfarenhet av CRM-system. Det är också meriterande om du har erfarenhet av liknande servicearbeten.
Personliga egenskaper
För att trivas och sedermera lyckas i rollen tror vi att du som söker gillar att jobba i en omväxlande miljö med mycket problemlösning. Du är självständig på din väg mot uppsatta mål. En god förmåga att kunna samarbeta med andra och vara flexibel när det behövs är även viktigt i denna roll. Du håller en positiv attityd och bidrar till god stämning.
Den viktigaste egenskapen är att du är driven och på egen hand ständigt söker information! Du ska vara nyfiken och vilja lära dig.
Övrigt
• Placeringsort: Stockholm,
• Uppdrag som sträcker sig till 2023-12-31 med god chans till förlängning
Hur du ansöker
För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Adrian Runsten via e-post: adrian.runsten@lernia.se eller telefonnummer: 072-601 48 46 om du har några frågor eller funderingar.
Välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se] (https://www.lernia.se/).
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin
Hanna Karlsson