OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som vill vara med och växa i en tillåtande kultur där alla medarbetare är med och ansvarar för sin egen och företagets utveckling. Hos oss får du arbeta med meningsfulla arbetsuppgifter inom ett företag med stark värdegrund och engagerade kollegor. Som Kundrådgivare/Ceremonivärd på Momento sätter vi en stor ära i att guida människor genom livets stora beslut. Vår stolthet ligger i att arrangera värdiga avslut oavsett önskemål eller trosuppfattning.
Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid med start enligt överenskommelse. Du kommer att utgå från vårt kontor på Östermalm. Momento tillämpar sex månaders provanställning.
Din del i helheten
Du blir en del av Momento – en grupp svenska begravningsbyråer som har viljan att utvecklas och en stark vi-känsla. Hos oss möter du en lärande gemenskap där vi drar nytta av varandras kunskaper, personliga kvaliteter och erfarenheter.
Som Kundrådgivare får du daglig kontakt med kunder som har olika behov och önskemål. Till arbetsuppgifterna hör kundmöten och kontakt med kyrkor, blomsteraffärer och myndigheter. Du kommer även att vara ceremonivärd vid förrättningar i både kyrkor och kapell.
Vad erbjuder vi dig
Vi erbjuder ett omväxlande arbete på en trivsam arbetsplats med stark gemenskap. Vi tror på att mångfald skapar nya möjligheter och bidrar till en mer framgångsrik arbetsplats. Vår förhoppning är att du vill vara med och bidra till ett öppet klimat som speglar det samhälle vi lever i.
Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och vi erbjuder förmåner som främjar både utveckling och välmående. Det innebär allt från friskvårdsbidrag, kollektivavtal inkluderat pensioner och försäkringar, samt löpande kompetensutveckling för att kunna utvecklas i din yrkesroll.
Vad rollen kräver
För rollen krävs det att du är utåtriktad och har en utpräglad känsla för god service. Dessutom är du en initiativtagande ambassadör för de värden Momento står för. Och du har förmågan att se kundens behov i sin helhet. Lika självklart trivs du med att arbeta såväl självständigt som i grupp och är en duktig administratör.
Som vår nya Kundrådgivare behöver du ha några års erfarenhet från kundservice och försäljning, liksom god vana av att arbeta med Officepaketet och gärna erfarenhet av olika affärssystem. B-körkort är ett krav och gärna tillgång till egen bil.
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Linda Myron, Kundområdeschef, E-post: linda.myron@fonus.se
Eva-Britt Gustavsson, facklig företrädare Handels, Tfn: 08-709 85 61
Vill du möta meningsfulla utmaningar på alla plan?
Välkommen med din ansökan senast den 16 juni. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.