Kundrådgivare, Mora

Arbetsbeskrivning

Till Morakontoret söker vi nu dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning. 
 
Vi ser fram emot att träffa dig som trivs med att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser. Med ditt engagemang och din passion för att överträffa kundernas förväntningar bidrar du till att skapa framtidens relationsbank, där vi möter kunderna i nya kanaler, och på nya sätt - varhelst och närhelst det passar dem. 
 
Välkommen till ett engagerat team som idag består av totalt fem personer; tre Privatrådgivare en Kundrådgivare samt Kontorschef. 
 
 Om tjänsten

Som Kundrådgivare är du ofta kundens första kontakt och spelar därmed en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser, underlätta för kunder och hitta affärsmöjligheter. Du ger förstklassig service, tips och råd kring bankens tjänster, produkter och kanaler. 
 
Dina fokusområden blir att: 
 
-Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet, med fokus på att lösa kundens ärende direkt. 
-Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på hitta sälj- och servicemöjligheter i kundsamtalet, och vid behov säkerställa att kunden får träffa Privatrådgivare eller Företagsrådgivare för att bidra till långsiktiga kundrelationer. 
-Utifrån kundernas behov aktivt se till att de erbjuds våra olika tjänster, produkter och kanaler. 
 
Tjänsten är placerad i Mora. 
 
 Din profil

Vi söker dig som har ett genuint intresse för service och av att vinna kundernas förtroende. Du: 
 
-Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor. 
-Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster. 
-Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat. 
 
Det är meriterande om du har en akademisk utbildning eller motsvarande kompetens. 
 
 Mer information och skicka ansökan

Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 31 mars 2017. 
 
För mer information om tjänsten, är du välkommen att kontakta Urban Hallberg på telefon 0708265801. 
 
Vi tror att mångfald bidrar till att våra team uppnår bättre resultat. Därför strävar vi efter att skapa team med en mix av profiler med olika kön, i olika åldrar och med olika bakgrund och erfarenheter. 
 
För facklig information, kontakta Finansförbundet på finansforbundet@nordea.se,  eller SACO på SACONordea@nordea.com.  Notera att de inte kan svara på specifika frågor om tjänsten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Harlén
016-16 48 01
Carl Ekelund

Lena Eriksson

Kjell Granlund

George Trantafillos

Magdalena Björkbäck
070-597 66 41
Heléne Wiberg
0101563790
Maria Eriksson
0101563790
Peter Tökke

Mustafa Naama
+46727301980

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordea Bank AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 16 mars 2017

Besöksadress

Smålandsgatan 17
Stockholm

Postadress

Smålandsgatan 17
STOCKHOLM, 10571

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024