OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du flerårig erfarenhet inom kundservice och ett stort intresse för ekonomi? Drivs du av att göra affärer och tycker om att ha roligt på jobbet? Följ med oss på vår resa mot att forma framtidens bankupplevelse!
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
-
Skapa hög kundnöjdhet genom att via finansiell rådgivning förvalta och utveckla hela kundens ekonomi såsom bolån, sparande, pension och försäkringar
-
Utveckla och påverka kundmötet för att bemöta våra kunders behov på bästa möjliga sätt
-
Erbjuda bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra privat och företagskunder
-
Proaktivt arbeta med att hitta nya affärsmöjligheter för banken
-
Samarbeta med kollegor för att bidra till gruppens välmående, utveckling och resultat
I denna roll behöver du:
- Trivas i både i det digitala samt fysiska kundmötet
- Sätta kunden i centrum och ha en vilja att överträffa kundens förväntningar
- Vara lyhörd, utåtriktad och förändringsbenägen - du tar egna initiativ och har ett starkt eget driv
- Ha en vilja att lära dig nya saker och dela med dig till dina kollegor av erfarenheter och lärdomar
- Tidigare erfarenhet från rådgivning eller kundservice samt innehav av Swedsec Bolånelicens, Swedsec Rådgivarlicens och Försäkringsdistributionsrätt Liv är meriterande
Detta erbjuder vi dig som börjar arbeta hos oss:
- En öppen, enkel och omtänksam kultur.
- Möjlighet att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder.
- En internationell, hållbar och inkluderande arbetsmiljö.
- Utvecklingsmöjligheter och avancemang i din karriär.
- Flexibla arbetsmöjligheter.
- Tillgång till koncernens prestationsprogram, pensionsplan, valfri sjukförsäkring och andra förmåner (https://www.swedbank.com/sv/jobba-hos-oss/ersattning-och-formaner.html).
Bli en del av vårt team och...
få möjligheten att arbeta på en utvecklande arbetsplats, tillsammans med härliga kollegor som hjälps åt att utveckla bankens resa framåt. Jag söker dig som bidrar med positiv energi till teamet, samtidigt som du bidrar med hög servicenivå och självledarskap. Vi vill fortsätta att forma framtidens bankupplevelse och hoppas du vill bli en del av vårt fantastiska team i Örnsköldsvik. Varmt välkommen med din ansökan” -Caisa Appelbrant, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-08-18.
Arbetsplats: Örnsköldsvik
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Caisa Appelbrant, +46 73 073 58 94
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Ulla Westerin, 0660-795 65
Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt då det är sommarsemester.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.