OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundcenter inom Swedbank öppnar en ny site i Umeå - var med från början!
Har du ett stort intresse av hjälpa människor och önskar ett extrajobb? Kanske är du student och önskar ett meriterande jobb vid sidan av dina studier? Har du dessutom tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice och ett brinnande intresse för ekonomi? Då kan detta vara något för dig!
Det är den första nyetableringen av en Kundcenter-site på närmare 20 år och du kommer få möjligheten till att vara delaktig på denna resa. Kontoret är beläget i centrala Umeå. Som kundrådgivare stöttar man Swedbanks kunder och skapar förtroende som leder till långsiktiga relationer. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden.
Hos oss på Swedbank Kundcenter har du en möjlighet att:
- Jobba i ett team som genomsyras av energi, arbetsglädje och laganda.
- Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet eftersträvas för att bredda kompetens och personlig utveckling
- Göra skillnad! Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga i vardagen, vi behöver hjälpa dem att hitta de bästa lösningarna för dem. Dina arbetsuppgifter handlar därför om att skapa resultat och kundnytta genom att hitta och föreslå rätt lösning till rätt kund.
I denna roll behöver du:
- Ha en stark vilja och drivkraft att utvecklas och ständigt bli bättre.
- Vara positiv och utåtriktad.
- Gilla förändringar
- Våga utmana dig själv
- Tycka om att arbeta mot mål
- Vara en god lyssnare som har förmågan att snabbt kunna se och förstå kundens behov och föreslå matchande lösningar.
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen.
Vi söker dig som har:
- Har en komplett gymnasieutbildning
- Har tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice
- Har minst ett år kvar av dina pågående universitetsstudier.
- Behärskar svenska och engelska mycket bra i tal och skrift.
- Har möjlighet att genomföra en fyra veckor lång introduktion
- Kan arbeta minst 2 arbetspass i veckan ca 3-5 timmar.
Bli en del av vårt team och…
gör skillnad för Swedbanks kunder i deras vardag. Vi arbetar för att göra unika kundmöten och strävar ständigt mot såväl gemensamma som individuella mål där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling och har som mål att varje dag bli en bättre version av oss själva. Vi förväntar oss att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet." Robert Sjödin, rekryterande chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-06-30
Placeringsort: Umeå
Kontakter
Rekryterande chef: Robert Sjödin, 070-223 55 90
Akademikerföreningen: Martin A Anthony +4640242664
Finansförbundet: Louise Johansson +4673-0895290
Vi välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.