OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att skapa kundmöten i världsklass genom att hitta lösningar utifrån varje kunds behov?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Utvecklas i vårt duktiga team genom samarbete och att man delar med sig av kunskap och erfarenheter.
- Hjälpa kunden direkt samt guida i våra digitala kanaler. Vid behov bokar du möte eller förmedlar kontakt till annan kollega.
- Arbeta tillsammans i teamet för att öka kundnöjdheten.
- Arbeta både händelsestyrt och proaktivt med våra kunder. Dina arbetsuppgifter är bland annat att identifiera och utveckla kundernas ekonomi, men även arbeta med att hitta nya affärsmöjligheter.
- Hos oss i Sparbanksteamen finns utvecklingsmöjligheter inom försäkringsaffären både SAK och Trygga samt möjlighet att lära sig att arbeta med konsumtionskrediter.
I denna roll behöver du:
- Arbeta affärsmässigt och proaktivt för att skapa nöjda kunder och goda resultat.
- Vara initiativtagande och ha en stark egen drivkraft.
- Vara social, positiv och utåtriktad.
- Kunna skapa förtroende i kundmötet.
- Förmågan att snabbt kunna se och förstå kundens behov och hitta matchande lösningar.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i ett rörligt ersättningsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
få möjligheten att arbeta i en positiv arbetsmiljö med flexibla arbetstider. Du får många kollegor och ingår i ett team där alla hjälps åt. Vi arbetar för att göra kundmöten i världsklass där vi strävar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksam och att du bidrar med positiv energi och dina egna erfarenheter till teamet." Dag Jacobsson, Lorena Balkanberg dina framtida chefer
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-04-05.
Arbetsplats: Halmstad
Kontaktpersoner
Rekryterande chef:
Dag Jacobsson, +46 73 023 57 37
Lorena Balkanberg, +46 73 803 54 21
SACO: Anna Hermansson, +46 8 58 58 05 26
Finansförbundet: Anna-Maria Brehmer, +46 70 654 23 87
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.