OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för kundservice i världsklass, affärer och teamkänsla?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Tillsammans med ett team ansvara för att möta alla privat- och företagskunder som besöker och kontaktar kontoret.
- Arbeta med kundens hela ekonomi och hantera ärenden såsom bolån, spara, försäkra.
- Med ett strukturerat arbetssätt föreslå lösningar som gör kundernas ekonomi bättre och tryggare.
I denna roll behöver du:
- En positiv attityd och initiativförmåga.
- Ett strukturerat arbetssätt och väl utvecklat sinne för ordning och reda.
- Vara en lagspelare som strävar efter teamets framgång lika mycket som din egen.
- Tycka om att ge en hög kvalitet i servicen till kunderna och har för ambition att överträffa kundens förväntningar och bygga genuina kundrelationer.
Bli en del av vårt team och...
arbeta tillsammans med oss i en miljö som präglas av högt affärsfokus, fin sammanhållning och en engagerad inställning. Vi vill fortsätta att växa och ha en stark position på marknaden där vi utmanar oss själva till att forma framtidens bankupplevelse. Vill du bli en del av vårt härliga team? Då är du varmt välkommen med din ansökan!” Nina Bäckström, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2021.09.06
Arbetsplats: Säffle
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Nina Bäckström +46 533-69 19 71
SACO: Camilla Ivarsson +46 858 59 44 37
Finansförbundet: Kristina Senci +46 21 15 90 22
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.