Kundrådgivare Service

Kundrådgivare Service

Arbetsbeskrivning

Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.

Swedbank är banken för de många. Vi tror på mångfald och inkludering på arbetsplatsen och vi vill att våra medarbetare ska känna sig värdefulla och ha de bästa förutsättningar för att kunna utvecklas och prestera sitt bästa. Att hitta inspiration och lära av varandra driver oss framåt. Följ med oss på vår resa och läs mer om oss på: Swedbank.com/work-with-us.

Om jobbet Kundcenter är den stora kontaktpunkten för merparten av bankens kunder. På våra fem orter, som har öppet dygnet runt 365 dagar per år, tar vi mot dryga fyra miljoner samtal, svarar på ca 500 000 mail och möter kunder i sociala medier och via chatt. Vårt övergripande mål är Sveriges bästa kundmöten inom Kundcenter i vår bransch.

Nu söker vi nya kollegor som har vilja och förmåga att skapa mervärde för både nya och befintliga kunder. Du gör det genom att i varje kundmöte agera proaktivt och föreslå nya lösningar som överträffar kundens förväntningar. Du kommer att hjälpa våra kunder med ekonomiska frågor som främst handlar om våra produkter och tjänster samt guida kunder i våra digitala kanaler.

 

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Vi söker dig som sätter kunden i centrum och jobbar med helheten i alla kundmöten och ger en service som överträffar kundens förväntningar. Detta i kombination med att du har ordning och reda och vill lära dig nya saker samt dela med dig till andra av det du kan. Viktigt är att du är en person som är lyhörd, social och utåtriktad. Du tar egna initiativ, du behöver ha ett starkt driv för att lyckas i rollen hos oss. Du har lätt för att samarbeta och du ska vilja vara här och tillsammans med kollegorna göra ditt bästa i varje kundmöte.

Har du tidigare jobbat med rådgivning inom bank och innehar Swedseclicens för Rådgivning och/eller Bolån så är det meriterande.

Varför jobba med oss? Vi erbjuder en positiv arbetsmiljö med varierade arbetstider. Du får många kollegor och ingår i ett team där alla hjälps åt. Vi strävar mot gemensamma mål och där varje individuell prestation är viktig för att vi ska nå framgång i teamet. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för dig och vi arbetar kontinuerligt med din personliga utveckling.


Vi ser fram emot din ansökan!

 

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? – tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Svensson

Markus Svensson

Ulrika Bergman

Evelina Jämtgård

Frida Östlund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Kundcenter
  • 5 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 mars 2020
  • Ansök senast: 29 mars 2020

Besöksadress

Belonasvängen 2 B
None

Postadress

Belonasvängen 2 B
Stockholm, 11264

Liknande jobb


2 november 2024

1 november 2024