OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för kundservice och affärer, samtidigt som du vill överträffa kunders förväntningar?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Ge bästa möjliga service till Swedbanks kunder.
- Utveckla våra kunder i bankens digitala kanaler.
- Jobba i team mot gemensamma mål.
- Utveckla dina kunskaper om affärer, bank och ekonomi.
I denna roll behöver du:
- En förståelse för vad bra kundservice innebär.
- Ett driv och vilja att överträffa kunders förväntningar.
- Stort ansvarstagande och lösningsorienterat förhållningssätt.
- En vilja att driva din egen utveckling.
- Erfarenhet av kundservice, gärna via telefon.
Bli en del av vårt team och...
gör skillnad för Swedbanks kunder i deras vardag. Att vara en del av Swedbank Kundcenter innebär att du via telefon möter bankens kunder och hjälper dem i deras vardagliga bankärenden och proaktivt arbetar för att utveckla affärsrelationen. Vi har öppet dygnet runt, årets alla dagar. Dina arbetstider kommer att vara varierande och du har möjligheten att påverka dina arbetstider utifrån önskemål. Var med och ta banken in i framtiden.”
Bli en del av mitt team med professionella kollegor, som jobbar tillsammans för att leverera den maximala kundnöjdheten och bidra till Swedbanks position i samhället." Ulrika Bergman, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 08.08.2021.
Arbetsplats: Kundcenter Östersund
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Ulrika Bergman, +46 618 72 67
SACO: Anna Helmersson +46 85 85 90 526
Finansförbundet: Patrik Andersson +46 72 20 08 496
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.