OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för kundservice och affärer, samtidigt som du vill överträffa kunders förväntningar?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Vara Swedbanks ansikte utåt och ge högsta service till våra kunder som ringer in till vårt kundcenter.
- Vara en del i ett team som genomsyras av kundservice, laganda och glädje.
- Jobba i team mot gemensamma mål.
- Utveckla dina kunskaper om affärer, bank och ekonomi.
I denna roll behöver du:
- Ha en positiv inställning där ditt fokus är att göra affärer genom hög effektivitet och kvalité.
- Vara proaktiv i alla kundmöten- ta initiativ utifrån kundbehov samt guida i våra digitala lösningar.
- Vara en lagspelare med starkt ansvar för leveranser och ditt bidrag till teamet.
- Ha en vilja att driva din egen utveckling.
- Kunna arbeta varierande arbetstider dag/kväll enligt schema som du själv kan vara med att påverka.
Bli en del av vårt team och...
gör skillnad för Swedbanks kunder i deras vardag. Att vara en del av Swedbank Kundcenter innebär att du via telefon möter bankens kunder och hjälper dem i deras vardagliga bankärenden och proaktivt arbetar för att utveckla affärsrelationen. Vi förväntar oss att du är öppen, enkel och omtänksamt och bidrar med positiv energi. Som team strävar vi mot gemensamma mål där varje individuell prestation är viktig för att teamet ska nå framgång. Du får ett synligt och nära ledarskap där vi vill vara ett bra stöd för din personliga utveckling. Det är meriterande om du har erfarenhet från serviceyrken, arbetat med försäljning och/eller kundmöten över telefon." Lisa Isklint och Ulrika Bergman, dina framtida chefer.
Vi ser fram emot din ansökan senast den 30.09.2021.
Arbetsplats: Östersund
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Lisa Isklint, +46 72 230 43 23, Ulrika Bergman, +46 70 618 72 67
SACO: Henrik Joelsson
Finansförbundet: Anna-Maria Brehmer, +46 70 654 23 87
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.