Kundrådgivare Service, Customer Management

Kundrådgivare Service, Customer Management

Arbetsbeskrivning

Var med och ta Swedbank och våra kunder in i framtiden. Har du en passion för kundservice, affärer och teamkänsla?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Ge bästa möjliga service till Swedbanks kunder via telefon och andra distansmöten
- Aktivt erbjuda bankens produkter och tjänster utifrån kundens behov
- Hjälpa kunderna med våra digitala tjänster
- Jobba med individuella mål för att bidra till teamet och organisationens mål
- Utveckla dina kunskaper om affärer, bank och ekonomi




I denna roll behöver du:
- Ett stort engagemang och vilja att överträffa kunders förväntan
- Vara social och vilja driva din egen utveckling samt bidra till att gruppen utvecklas
- Stort ansvarstagande och lösningsorienterat förhållningssätt
- Förmågan att ta eget ansvar för din utveckling och egna hållbarhet
- Goda kunskaper i svenska och engelska samt god datorvana
- Erfarenhet av kundmöten och försäljning samt intresse för ekonomi är meriterande.




På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.

Bli en del av vårt team och...
gör skillnad för Swedbanks kunder i deras vardag. Du hjälper till med många olika typer av bankärenden och förväntas arbeta effektivt och proaktivt för att utveckla affärsrelationen med varje kund. Vi har öppet dygnet runt, årets alla dagar. Arbetstiderna är varierande och innebär att man jobbar dag, kväll och helg. Du har också möjlighet att vara med att påverka dina arbetstider via önskemål. Vi finns nära och stöttar dig i ditt arbete mot att nå dina mål. Var med oss och ta våra kunder och banken in i framtiden. Helene Kjellsdotter, Lisa Isklint dina framtida chefer.

Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-10-30.
Arbetsplats: Frösön, Jämtland

Kontaktpersoner

Rekryterande chefer:

Helene Kjellsdotter, + 46 (0)73 824 32 55,

Lisa Isklint, +46 (0)72 230 43 23

SACO: Anna Hermansson, +46 (0)8 58590526

Finansförbundet: Louise Johansson, + 46 (0)73 089 52 90

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2022
  • Ansök senast: 30 oktober 2022

Liknande jobb


22 november 2024

18 november 2024

18 november 2024

Privatrådgivare

Privatrådgivare

15 november 2024