OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för kundservice, affärer och teamkänsla?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Ge bästa möjliga service till Swedbanks kunder via telefon.
- Erbjuda bankens produkter och tjänster utifrån kundens behov.
- Utveckla våra kunder i bankens digitala kanaler.
- Jobba med individuella mål för att bidra till teamet och organisationens mål.
- Utveckla dina kunskaper om affärer, bank och ekonomi.
I denna roll behöver du:
- En förståelse för vad bra Kundservice innebär.
- Ett stort engagemang och vilja att överträffa kunders förväntan.
- Vara social och vilja driva din egen utveckling samt bidra till att gruppen utvecklas.
- Stort ansvarstagande och ett lösningsorienterat förhållningssätt.
- Erfarenhet av kundmöten och försäljning samt intresse för ekonomi är meriterande.
- Goda kunskaper i svenska och engelska.
- God datorvana.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
gör skillnad för Swedbanks kunder i deras vardag. Du hjälper till med många olika typer av bankärenden och förväntas arbeta proaktivt för att utveckla affärsrelationen med varje kund. Vi har öppet dygnet runt, årets alla dagar. Arbetstiderna är varierande och innebär att man jobbar dag, kväll och helg. Du har också möjlighet att vara med att påverka dina arbetstider via önskemål. Vi strävar efter att finnas där och stötta dig i ditt arbete mot att nå dina mål. Var med och ta banken in i framtiden." David Danstål, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2022-08-14.
Arbetsplats: Piteå, Norrbotten
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: David Danstål, +46 73 033 64 08
SACO: Massoud Sari-Aslani, +46 73 091 26 71
Finansförbundet: Anna Hermansson, +46 8 58 59 05 26
Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt då det är sommarsemester.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.