OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundrådgivare sökes till ett modernt serviceföretag
Om kunden:
Vår kund jobbar för en hållbar miljö med sitt moderna sätt att jobba med återvinning.
Bolaget har sedan starten levererat miljöriktig avfallshantering till hundratusentals nöjda kunder. Man har en verksamhet som omfattar allt från insamling och förädling av återvinningsmaterial till deponering.
Deras huvudkontor ligger i Huddinge och har idag 300 anställda.
Om tjänsten
Vår kund genomför just nu sitt största förändringsarbete någonsin, där målet är att skapa ett enklare och modernare bolag. Här har den nya kund- och marknadsavdelningen en central funktion för att kunna ge bolagets kunder både bästa möjliga service och kvalificerad rådgivning. Vi söker därför nu kundrådgivare, som vill vara med om att bygga upp den nya avdelningen.
Målet med den nya satsningen är att förenkla både för medarbetarna och för bolagets kunder. De har därför skapat en kund- och marknadsavdelning, som ska säkerställa att de möter kundernas behov av produkter och tjänster.
Arbetsuppgifter
I ditt arbete som kundrådgivare ger du service och konsultativa råd till både enskilda hushåll, föreningar och företag. Du hanterar avtalsfrågor och reklamationer och gör även besök hos kunder för att se vilken lösning som passar bäst för just den kunden.
Den här tjänsten är en fantastisk möjlighet för dig som vill medverka till förflyttningen från ett traditionellt återvinningsbolag till ett modernt serviceföretag. Du får ett stort mandat att agera inom din befattning, som är en viktig del av helheten. Du har också möjlighet att vässa din kompetens ytterligare genom både interna och externa utbildningar.
Vem söker vi till denna tjänst?
Du är resultatorienterad, har en god samarbetsförmåga, kan arbeta i ett högt tempo och är framför allt serviceinriktad. Du har en vilja och förmåga att förstå kundens perspektiv och är genuint intresserad av att skapa goda kundupplevelser.
Krav
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av kundrådgivning och gärna dokumenterad erfarenhet av att ha arbetat med LEAN inom tjänstesektorn.
Du har examen från högskola/universitet, gärna inom ekonomi, service, beteendevetenskap och/eller samhällsinriktade frågor.
Du har erfarenhet av att dokumentera och optimera kundflöden inom tjänsteföretag eller offentlig verksamhet.
Du är mycket bra på att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift, och behärskar med fördel även andra språk.
Du har B-körkort.
Meriterande:
Erfarenhet av avtalsfrågor eller skattefinansierade frågor.
intresse för miljö och hållbarhet.
Villkor och förmåner
Start: Omgående, hänsyn till uppsägningstid tas
Placering: Stockholm
Lön: Enligt kollektivavtal
Vi intervjuar löpande, så vi ser fram emot din ansökan så snart som möjligt!
Om Jobzone:
Jobzone är ett av Nordens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår vision är att vara branschens bästa arbetsgivare och vi arbetar varje dag för att bidra till att skapa framgång för individer och organisationer.
Vi gör det genom en lokal närvaro på över 50 orter i Sverige och Norge, alla med stora kunskaper om sin marknad och med ett arbetssätt som utgår från medarbetaren i fokus. Jobzone är verksamt inom många branscher och kan erbjuda en mängd karriärmöjligheter. Vilket är ditt nästa drömjobb?