OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du en passion för service, affär och ordning och reda?
Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att:
- Arbeta för att stärka Swedbanks varumärke samt öka kundnöjdheten på vår marknad inom RA NV Skåne - Halmstad.
-
Vara delaktig i ett team som tillsammans utvecklar Affärsområdessupporten NV Skåne - Halmstad.
-
Erbjuda bästa möjliga service till Swedbanks privat- och företagskunder som ringer och mailar till oss.
-
Samarbeta med dina kollegor i hela NV Skåne - Halmstad genom att boka in högkvalitativa möten för kunder som ringer eller mailar oss.
-
Utvecklas vidare inom Swedbank - karriärvägarna inom banken är många och intern rörlighet uppmuntras så att du breddar din kompetens och utvecklas.
I denna roll behöver du:
- Swedsec, framförallt bolånelicens
- Ett uttalat intresse och vilja att hantera kundärenden via telefon eller mail. Du har en stark servicekänsla och kan guida våra kunder i de vanligaste förekommande ärenden på Swedbank. De kunder du identifierar har behov av helhetsrådgivning bokar du in hos en kollega i NV Skåne - Halmstad.
- God digitaliseringskompetens och förmåga/ intresse av att förflytta kunder till digital hantering.
- Hög administrativ förmåga, god struktur och stark känsla för ordning & reda.
- Du är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och är lösningsorienterad. Du är intresserad och nyfiken, du vill hjälpa och stötta hela RA NV Skåne - Halmstad nå sina affärs-och servicemål.
På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi stöttar kontinuerlig utveckling. Du som arbetar hos oss leder din egen utveckling och hittar utmaningar som inspirerar dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar och flexibel arbetsmiljö. Som anställd ingår du i gruppgemensamt prestationsprogram och erbjuds tjänstepension, frivillig sjukförsäkring samt andra attraktiva förmåner. Vi arbetar genom våra värderingar: Öppen, Enkel och Omtänksam. Tillsammans levererar vi en positiv och unik upplevelse för våra kunder. Tillsammans gör vi skillnad.
Bli en del av vårt team och...
var med och utveckla Affärsområdessupport NV Skåne - Halmstad. Du kommer arbeta i ett team med professionella kollegor som arbetar för att hjälpa våra kunder och kollegor på bästa möjliga sätt. Vi på Affärsområdessupporten är ansvariga för att hjälpa våra kunder som ringer och mailar oss. Genom att snabbt och kvalitativt besvara samtalet/mailet maximerar vi kundnöjdheten och bidrar till att Swedbanks servicelöfte uppfylls. Därutöver hanterar vi och supporterar kontoren med diverse administrativa uppgifter så att de kan fokusera och nå sina sälj- och resultatmål.
Jag söker en person som är driven, tar eget ansvar, är professionell och som har rätt inställning. Mitt ledarskap präglas av transparens, prestigelöshet och tillgänglighet. Tillsammans skapar vi framgång och du ges möjlighet att växa och utvecklas. Känner du att detta låter intressant och vill bli en del av vårt härliga team? Varmt välkommen med din ansökan.” Henrik Nilsson, din framtida chef
Vi ser fram emot din ansökan senast den 2023-06-09.
Arbetsplats: Flexibel, Nordvästra Skåne eller Halmstad
Kontaktpersoner
Rekryterande chef: Henrik Nilsson, +46 73 574 17 98
SACO: Martin A Anthony +46 40 24 28 33
Finansförbundet: Ing-Marie Eken +46 431 415 278
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.
Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.