Kundrådgivare till Danske Bank i Linköping

Kundrådgivare till Danske Bank i Linköping

Arbetsbeskrivning

Danske Bank är en nordisk bank med starka lokala rötter och broar till resten av världen. I över 145 år har vi hjälpt människor och företag i Norden att förverkliga sina ambitioner. Danske Bank har över 19 000 anställda i 16 länder runt om i världen som betjänar våra 3,4 miljoner privata kunder, företagskunder och institutionella kunder. Utöver banktjänster erbjuder vi även livförsäkringar och pensionstjänster, hypotekslån, förmögenhetsförvaltning, fastighets- och leasingtjänster.

Intresserad av bank och finans och söker ett utmanande arbete där du får hjälpa människor och ge bra service? Vi på Workz har tillsammans med Danske Bank den perfekta tjänsten för dig!

BESKRIVNING AV TJÄNSTEN

Vi söker nu fler Kundrådgivare till vår verksamhet Kundservice Privat, en del av Customer Relations på Danske Bank i Linköping. Uppdraget är att erbjuda god service och utveckla relationerna med kunderna, och förstärka den positiva upplevelsen av banken.

Som Kundrådgivare blir du en del av ett positivt, engagerat och kompetent team med ett övergripande gemensamt mål – att skapa ökade värden för kunderna.

I rollen möter du såväl nya som befintliga kunder via kanalerna telefon och mail. Du har en viktig roll i att skapa en positiv kundupplevelse eftersom du ofta är kundernas första kontakt med banken. Tillsammans med dina kollegor kommer du ansvara för att skapa en hög tillgänglighet, och att utveckla kundernas privatekonomi genom relevanta och värdeskapande lösningar.

Under anställningens första månader erhåller du utbildning samt studerar vid sidan av arbetet för Swedsecs certifiering i informationsgivning för finansiella produkter.

VEM ÄR DU?

För att trivas och prestera bra i den här rollen tror vi att du har ett stort engagemang för människor. Du är intresserad av ekonomi, bank och finans och stimuleras av att arbeta resultatinriktad och av att koppla ihop kundernas behov med bankens produkter och tjänster. För att lyckas i rollen kommer du även aktivt arbeta med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med dina kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Tredje språk är meriterande
• Har ett genuint intresse för bank och finans
• Använder ett lösningsorienterat tänk, tar egna initiativ och är kreativ i arbetssättet



VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.

PRAKTISK INFORMATION

Start: April
Omfattning: Tillsvidareanställning, heltid
Lön: Enligt kollektivavtal och OB-ersättning
Placering: Linköping
Arbetstider: Måndag - söndag, kvälls- och helgpass förekommer

KONTAKT

För mer information om tjänsten kontakta gärna vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 6 april 2020

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024