Kundrådgivare till Elverkets kundservice!

Arbetsbeskrivning

Kundrådgivare till Elverkets kundservice!:

”Stort tack för hjälpen”



Blir du också glad av att få höra de orden? Är det en drivkraft för dig att få hjälpa andra människor? Då ska du söka tjänsten som kundservicemedarbetare hos oss på Workz.

Just nu söker vi en medarbetare till Elverkets BackOffice. Du kommer att vara del av deras kundserviceavdelning och få en gedigen utbildning från både oss och Elverket. Tjänsten är på heltid med tillsättning i januari. Arbetstiderna är 07.30-16.30 måndag-fredag.

Elverket är ett elbolag i Vallentuna som driver affärer inom elförsäljning, eldistribution och entreprenad. Genom nytänkande om energianvändning och kunskap om våra kunders behov erbjuder vi produkter och tjänster som hjälper hemmen och företagen att bli energismartare och vårt samhälle att bli renare.

Vilka blir mina arbetsuppgifter?

Backofficeavdelningen inom kundservice jobbar främst med administration, hantering av avtalsförändringar och fakturering. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av:

- Administrativt arbete inom elnät
- Uppsättning av mätare i system
- Utredning i mätvärdesprocessen
- Vara en administrativ resurs för att byta mätare
- Fakturering
- Utredning ekonomi
- Kundkommunikation

Vad erbjuder ni mig?

Vi brinner för att hela tiden utveckla god kundservice, och vi hoppas att du också gör det. Därför är vårt mål att ta din karriär och ditt CV till en ny nivå under din tid hos oss. Det gör vi genom att:

- Du får en gedigen utbildning och certifieras i olika nivåer under arbetets gång.
- Vår operativa chef finns alltid nära till hands för att hjälpa dig att utvecklas och trivas med ditt arbete.
- Du omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande exempelvis lön, semester och pension.

Vad krävs av mig?

Här handlar det om att vara ansiktet utåt och representera ett helt företag, därför är din inställning och personlighet dina viktigaste kompetenser. Så ställ dessa frågor till dig själv och var ärlig med svaren, om du får ja på alla så kräver vi bara att du är dig själv på jobbet.

- Är jag engagerad, driven, ordningsam och effektiv?
- Tycker jag om att ta ansvar och arbeta självständigt?
- Är jag stresstålig och känner mig trygg med att använda telefon och dator?
- Uttrycker jag mig bra på svenska i såväl tal som skrift?
- Är jag analytisk, noggrann och tycker om att jobba med administration?

Du behärskar Microsoft Office-paketet och tidigare erfarenhet av elbranschen är mycket meriterande.

Vilka är Workz?

Vi är ett drivet företag som specialiserat oss på bemanning inom kundservice runtom i Stor-Stockholm. För att ständigt kunna garantera våra kunder den bästa servicen är vi måna om att våra medarbetare har alla förutsättningar de behöver för att göra ett bra jobb.

Det låter intressant, hur ansöker jag?

Första steget är att registrera ditt CV och göra vårt servicetest på www.workz.se, sen hör vi av oss.

Har du frågor? Maila till personal@workz.se eller ring 08- 22 45 22.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 30 december 2016

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024