OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som trivs med att ge service via telefon. Uppdraget startar omgående och vår kund finns i Mölndal.
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av målinriktat arbete?
I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal och hjälpa kunden på bästa möjliga sätt kring bland annat fakturafrågor, avtalsfrågor och det förekommer också viss administration.
Du hanterar excel och officepaketet och har lätt för att lära dig dataprogram.
Genom den här tjänsten har du mycket kundkontakt, vilket ger dig möjlighet att använda och utveckla din sociala och kommunikativa förmåga.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Fakturor
Avtalsfrågor
Merförsäljning
Mail
Vissa administrativa uppgifter
Vi tror att du som söker har en god förmåga att både lyssna och kommunicera samt har fokus på service och att göra det lilla extra i varje samtal. Merförsäljning ingår också när du pratar med den befintliga kunden. Du är en problemlösare och har ett positivt sätt till kunder och kollegor. Vi tror också att du är självgående och vågar ta eget ansvar.
Du som söker behöver uppfylla dessa krav
Gymnasiekompetens
Behärska svenska i tal och skrift
erfarenhet av service
Arbetstider är förlagda vardagar 07:30-16.
Omgående start
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
Kollektivavtal