OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi dig som gillar service. Trivs du med att lösa problem och ha kontakt med människor?
Vi söker dig som gillar att arbeta med kundservice och vill utvecklas i rollen för ett premium företag inom fordonsindustrin!
I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot inkommande samtal från privatpersoner som vill ha hjälp kring leasingavtal, kontrakt och fakturafrågor kring sitt bilköp. Du tillhör ett team som arbetar mot den svenska marknaden. Du arbetar med en ambition till att hålla en mycket god kundvård och med genomgående kvalité till varje kundärende.
Arbetstider är vardagar mellan 08.00-17.00 och tjänsten är på 80-100%
Start: 27/9-21
Din profil
Vi tror att du tycker om att prata i telefon, att du är pedagogisk och trivs med att hjälpa andra. Som person är du flexibel, positiv och ger alltid det lilla extra.
Du har en god förmåga att både lyssna och kommunicera och ser dig själv som en problemlösare.
Du som söker behöver uppfylla dessa krav:
Gymnasiekompetens
Erfarenhet av kundbemötande
Svenska och engelska i tal och skrift
Körkort!
Om företaget
SÖK TJÄNSTEN:
Du söker tjänsten genom att maila ditt CV till info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningarna via länken nedan.
Vi sparar ej ditt CV efter avslutad rekryteringsprocess.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal. Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson