Kundrådgivare till kundserviceteamet i Herlev, Danmark

Kundrådgivare till kundserviceteamet i Herlev, Danmark

Arbetsbeskrivning

Arbetsplats: Herlev, Danmark
På Synoptik brinner vi för att göra en synlig skillnad för nya och befintliga kunder. Vi lever i ögonblicket då allt faller på plats och vi vet att vi har gjort en synlig skillnad.
Vi letar nu efter en kollega till vårt kundserviceteam i Herlev, Danmark som brinner för att skapa värde för varje kund. Din huvudsakliga uppgift blir att besvara samtal från kunder som överväger att avsluta sina abonnemang på kontaktlinser, har frågor om online-beställningar och leveranstider samt kunder som kontaktar oss via sociala medier.
Alla kunder ska mötas av medarbetare som förstår kundens behov samt med en önskan, drivkraft och motivation att skapa värde för både kunden och Synoptik.
Du drivs av:

- Att dagligen vara i kontakt med ett stort antal kunder
- Att kunna visa på fördelar med abonnemang och kunna förmedla det till kunder på ett sätt som gör att de vill stanna kvar hos oss
- Att hantera online-beställningar som främst rör returer och reklamationer
- Att möta våra kunder på Synoptiks sociala medier
- Att svara på skriftliga kundförfrågningar
- Att sköta administrativa uppgifter, tex att uppdatera information på hemsidan
Vem är du?
- Du är en stark och trovärdig kommunikatör. Du är bra på att möta kundens behov, är en aktiv lyssnare och kan föra en dialog som skapar värde för kunden.
- Du har en vinnande mentalitet. Du trivs i en prestationsdriven miljö och vet hur viktigt det är att hitta den bästa lösningen för kunden.
- Du har ett helhetsperspektiv och har förmågan att kunna lyfta blicken även i hektiska perioder. Du kan även lösa dina uppgifter självständigt och strukturerat så att vi alltid når våra mål.
- Du trivs med ett omväxlande arbetsklimat i ett team med entreprenörsanda
Vad vill du?
Du vill arbeta i en dynamisk miljö där fokus ligger på att möta kunden – och skapa värde för kunden och Synoptik. Du har förmodligen erfarenhet från ett callcenter eller ett internt supportcenter, där bevarandet av kundrelationer och hög kundservice är avgörande för framgång. Du talar och skriver flytande danska och svenska då du arbetar mot kunder för Synoptik Sverige och Synoptik Danmark.
Du arbetar på Synoptiks danska kontor i Herlev och arbetstiderna är mellan 9–17, och du kommer att arbeta skift. Vi använder bl. a Outlook, Messenger, Trustpilot. Det är en fördel om du har erfarenhet av dessa system, men det är inget krav.
Vi erbjuder:
- En position där du själv kan vara med och påverka
- Professionella och personliga utvecklingsmöjligheter
- Ett ansvarsområde som ger möjlighet att skapa synliga resultat i en marknadsledande och välskött butikskedja
- En välkomnande och informell arbetsmiljö bland skickliga och hjälpsamma kollegor
Sök tjänsten redan idag!
Tjänsten är tänkt att tillsättas så snart som möjligt och du arbetar på Synoptiks kontor i Danmark. Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor om anställningen är du välkommen att kontakta HR-konsult Ditte Milman på dmj@synoptik.dk

Kontaktpersoner på detta företaget

Ingrid Tallroth

-

Sara Fornstedt

Kristina Norling

Emma Karlsson
.
Ingrid Tallroth

Sandra Ringström

Conny Svensson

Sim Thoren

Michael Moj
-

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Synoptik Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2021
  • Ansök senast: 16 maj 2021

Besöksadress

-
None

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024