OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en kollega till kontoret på maries.se!
Som medarbetare på kundsupport är du en viktig länk i kontakten med våra kunder och fältmedarbetare. Du arbetar med driftuppgifter så som schemahantering och stöd till medarbetare på fältet samt med försäljning och frågor från våra privatkunder. Kundsupport består idag av 6st administratörer, en kollega är på väg på föräldraledighet och vi vill därför välkomna in en till kollega till kundsupport. Detta är en visstidsanställning med möjlighet till tillsvidareanställning.
Via telefon, mail och chatt har du kontakt med befintliga och potentiella kunder. Din uppgift är att ge råd, boka in våra tjänster samt erbjuda kunden en servicenivå i toppklass. Detta gör du genom högt engagemang och tydliga målsättningar.
Arbetsdagen börjar med fördelning och hantering av schema och inkomna ärenden från fältmedarbetare samt hantering av bokningar och mail. Dessa uppgifter inkommer och hanteras fortsättningsvis under dagen. Kundsupport är tillgängliga på växel hela dagar så det är viktigt att du tycker om och känner dig trygg med att tala i telefon. Andra vanligt förekommande uppgifter för kundsupport är schemaläggning, frånvarohantering, reklamationshantering, skapa offerter och ordna med avtal.
Vi söker dig som trivs med varierande arbetsuppgifter i stundtals högt tempo och som kan hantera många frågor samtidigt. Du ska ha en känsla för service och en god förmåga att självständigt prioritera, strukturera och driva dina arbetsuppgifter med gott resultat.
Det är viktigt för oss att du som medarbetare känner dig delaktig och betydelsefull. Vi ser till att du får all den kunskap, information och de resurser du behöver för att kunna utföra dina arbetsuppgifter på bästa sätt och trivas med ditt arbete. Som anställd hos oss får du löpande utbildning inom städning, miljö och kundservice. Vi håller dig informerad om våra mål och visioner och lyssnar gärna på dina idéer och synpunkter.
Vi ser gärna att du som söker tjänsten:
Är kommunikativ och talar flytande svenska
Har god datorvana
Är engagerad och tar egna initiativ
Strukturerad
Har förmåga att sätta och uppnå mål
Tycker om och är trygg med att tala i telefon
Har förmåga att lösa problem