OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundagenter som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Göteborg?
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
Leveransdatum
Paketspårning
Kontakt med ombud
Vissa administrativa uppgifter
Tjänsten inleds med en betald utbildning och 3 veckor blandad utbildning med lektioner och samtalsträning.
Arbetstider är förlagda mellan vardagar kl 8.00-20.15
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Inledande och fullt betald utbildning
Varierande arbetstider 80- 100%
Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.