OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundrådgivare.
Som kundrådgivare kommer du att besvara samtal rörande:
- Leveransdatum av försändelser och paket
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter
Tjänsten inleds med en betald utbildning och 3 veckor blandad utbildning med lektioner och samtalsträning.
Arbetstider är förlagda mellan vardagar kl 8.00-20.15
Du kommer att vara företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga genom hela processen.
Du trivs med problemlösning och trivs att arbeta med service. Att arbeta mot hög kundnöjdhet är något som du strävar efter i ditt arbete. Tillsammans med dina kollegor arbetar ni mot gemensamma mål och för rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö med härliga kollegor. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos vår kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
- Ett spännande arbete på en modern arbetsplats
- Kollektivavtal
- Inledande och fullt betald utbildning
- Goda utvecklingsmöjligheter
- Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.