OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi kundtjänstmedarbetare till vår kund på centrala Hisingen.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga och nöjda under genom hela processen.
Du kommer besvara inkommande samtal rörande:
- Leveransdatum
- Paketspårning
- Kontakt med ombud
- Vissa administrativa uppgifter
Tjänsten inleds med en betald utbildning på tre veckor för att du ska bli trygg i din roll.
Arbetstider är förlagda mellan 8.00-20:00 mån-fre och uppdraget startar den 18 mars.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och du får en trivsam arbetsmiljö med härliga kollegor.
Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska få en bra start och bli mer bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Kollektivavtal
Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till anställning hos vår kund.