OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om du tycker om att hjälpa andra och trivs med att använda telefoner och datorer som en del av ditt dagliga arbete, då har vi ett spännande jobb åt dig på en energifylld och härlig arbetsplats omgiven av engagerade och kunniga medarbetare.
I rollen som kundrådgivare kommer du att hantera inkommande och utgående samtal till befintliga kunder samt online chat. Du kommer att hjälpa dem med deras frågor om beställningar, produkter, erbjudanden och mycket mer med fokus på bra service och ett gott bemötande, i syfte att möta de mål som satts av Specsavers.
En stor del av ditt jobb är att se till att kunden får en service i världsklass och att etablera och bygga långsiktiga relationer med kunderna.
Du kommer att arbeta i vårt nya rymliga kontor i Benalmádena-Málaga där du kommer att bli en del av Webhelp-familjen. Som vår nya kollega kommer du att uppleva en professionell arbetsmiljö med fokus på sammanhållning, utveckling och mångfald.
Arbetsuppgifter:
Svara på frågor och hjälpa eCommerce kunder via telefon och chatt med relevanta åtgärder som rör online betällningar och leveranser
Hantera samtal som inte besvaras av butiker och lämna kundförfrågningar via CRM system
Hela tiden ha fokus på att ge bra kundupplevelser i varje kundkontakt - inklusive fokus på ständig förbättring av vår kundnöjdhet
Följa de processer och procedurer som skapats för projektet
Möjlighet att framöver hantera förfrågningar via sociala medier och email
Vara på plats i god tid, redo att börja arbetet vid överenskommen tid
Arbeta tillsammans som en grupp och nå uppsatta mål
Om dig:
Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska och kan genomgå upplärning på engelska
God erfarenhet av att arbeta med dator och CRM system, samt kan hantera flertal system samtidigt
Du är proaktiv i utvecklingen av din kunskap om Specsaver's tjänster, processer samt produktutbud
Du har hög seviceförmåga, tålamod och kan hantera missnöjda kunder på ett professionellt och positivt sätt
Du är öppen för en ständigt omväxlande arbetsmiljö
Vi erbjuder:
Fullt spanskt kontrakt med alla förmåner och inskrivning i det spanska sjukförsäkringssystemet - från den dag du börjar arbeta
Mycket goda möjligheter till karriärutveckling
Attraktiva lönevillkor
Fastanställning
Betald utbildning
Betald semester (4 veckor + 4 dagar / kalenderår)
Ett modernt kontor med öppen och trevlig planlösning
Arbetstider: varierande Måndag-Fredag mellan 08:00-20:00, Lördag 09:00 -17:00 , - Söndag 11:00-17:00 (två lediga helger per månad)
WebHEALTH - ett initiativ för att främja våra anställdas hälsa
Om du känner igen dig själv i beskrivningen ovan och vill bli en del av vårt team, skicka då in ditt CV (på engelska) idag!
START: Vi har flera startdatum - 29 maj, 24 juli, 25 september och 27 november
PLATS: Malaga, Benalmádena
ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid
***The recruitment processes and people involved in them (both recruiters and Project Managers) will not discriminate against any candidacy because of age, disability, ethnicity, marital status, gender, nationality, ideology, politics, race, religion or sexual orientation***
*The period of holiday entitlement is fixed by mutual agreement between the company and the employee.
RRQ22-008437-1-SWEDEN
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.