Kundrådgivare till Swedbank

Kundrådgivare till Swedbank

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du service och försäljning? Vill du vara med och göra skillnad och samtidigt vill göra karriär inom finansvärlden? Då är detta tjänsten för dig! Nu söker vi kundrådgivare till Swedbank i Piteå.

Vi på Randstad söker nu kundrådgivare till Swedbanks kontor på Furunäset i Piteå. Här arbetar du med Swedbanks privatkunder och hjälper dem med rådgivning och kundservice. Som kundrådgivare ingår du i en affärsgrupp där alla kollegor hjälps åt att hjälpa företagets kunder, utveckla enheten och framförallt utveckla varandra. Swedbank i Piteå präglas av ett öppet klimat, stark sammanhållning och engagemang. Du som anställd gör enorm skillnad för laget och bidrar till den sociala och välkomnande kulturen som finns på Swedbank.  

Anställningarna för de personer som påbörjar denna tjänst inleds 2023-11-06. Anställningen är på heltid i 6 månader med möjlighet till förlängning efter de första 6 månaderna. 

Ansvarsområden
Arbetsuppgifterna som kundrådgivare är kort och gott att:


Ta emot inkommande samtal och mail från Swedbanks kunder och ge dem förstklassig rådgivning och service inom bankens produkter och dess digitala kanaler
Hjälpa kunder med enklare ekonomisk rådgivning och skapa mervärde för kunderna genom försäljning eller förslag på lösningar som underlättar kundens vardag
Skapar hög kundnöjdhet och utvecklar din egen och teamets samlade kunskap


Arbetet startar med en månads utbildning för att du ska få en så god kunskap som möjligt för rollen och känna dig trygg i ditt arbete. Arbetstiderna är under utbildningen 08:30 – 17:00. Därefter går du över till att arbeta mer självständigt men ingår i ett team med en närvarande teamledare. Kundcentret har öppet mellan 07-20.30 alla dagar, förutom röda dagar.

Både Randstad och Swedbank värdesätter utveckling hos sina anställda, vilket ger dig som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Här får du möjlighet att driva din egen utveckling och varje dag är en möjlighet att arbeta med ditt eget varumärke. Därför behöver du inte ha så mycket mer än erfarenhet av service i bagaget och ett brinnande intresse och driv för att vilja utvecklas! Resten ordnar sig med en gedigen introduktion och ett engagemang från dig som anställd. 

Som konsult hos Randstad omfattas du självklart av kollektivavtal och har förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar och rabatt på träningskort och mycket mer. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får utveckla din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Låter tjänsten intressant vill vi höra från dig! Ansök via vår hemsida - har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Mattias Meyer på mattias.meyer@randstad.se 

Kvalifikationer
Det viktigaste för oss är din personliga drivkraft och att du brinner för att ge den bästa servicen till människor du pratar med. Du kommer trivas i denna tjänst om du gillar att hjälpa andra människor, tycker det är kul att jobba mot uppsatta mål, hitta lösningar på andras behov och att utmana dig själv för att vilja bli bättre hela tiden. Även om de personliga egenskaperna är viktigast är det meriterande om du arbetat inom service, kundtjänst, restaurangbranschen, försäljning eller studerat ekonomi på gymnasiet. 

För att jobba i denna roll är det krav på:
Godkänd gymnasieexamen
Flytande i svenska och engelska. 
Godkänt utdrag från belastningsregister och kreditupplysning sker på alla kandidater som är aktuella för anställning. 




Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 6 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2023
  • Ansök senast: 29 oktober 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024