Kundrådgivare till Swedbank

Kundrådgivare till Swedbank

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du en passion för kundservice och försäljning i världsklass samt älskar att prata i telefon? Då ska du läsa vidare! Vi söker nu nya stjärnor som vill arbeta som kundrådgivare åt vår kund Swedbank i Piteå.

Du kommer tillhöra en affärsgrupp med ordinarie personal där ni gemensamt kommer arbeta för att nå gruppens mål. Det kommer ske individuell uppföljning på mål och effektivitet och detta är något du behöver motiveras av. Du är även en social och utåtriktad person som gillar att arbeta arbeta affärsmässigt genom att snabbt förstå kundens behov och hitta en passande lösning. Ni arbetar gemensamt i kontorslandskap för att tillsammans hjälpas åt att hålla fokus och vara tillgängliga för kunder.
 
Swedbank värdesätter utveckling hos sina anställda vilket ger dig som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Därför behöver du inte ha så mycket mer än erfarenhet av service i bagaget och ett brinnande intresse och driv för att vilja utvecklas! Resten ordnar sig med en gedigen introduktion och ett engagemang från dig som anställd. 
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
På Swedbank välkomnas du till en arbetsplats som präglas av ett öppet klimat, stark sammanhållning och engagemang. I rollen garanteras du en ordentlig introduktion och utbildning och utöver det tillhandahåller Swedbank stora utvecklingsmöjligheter för dig som anställd.
 
Arbetsuppgifter
Ta emot inkommande samtal och mail från bankens privatkunder och ge dem förstklassig rådgivning och service.
Samarbeta med kollegor för att bibehålla en hög kundnöjdhet, utveckla din egen och teamets samlade kunskap.
Identifiera och utveckla kundernas ekonomi och hjälpa till att skapa mervärde för kunderna.


Arbetstider
Heltid.
Uppdraget startar under september och pågår under sex månader med goda möjligheter till förlängning. Arbetstiderna kommer första tiden av anställningen att vara dagtid för att sedan övergå till varierande arbetstider under kontorets öppettider, vilket är 7-20:30 alla dagar.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har:
Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke (som exempelvis kundtjänst, restaurang, försäljning eller butik)
Ett brinnande intresse för ekonomi/försäljning
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Har du en gymnasieexamen med inriktning mot ekonomi och/eller har läst kurser inom ekonomi ser vi det som meriterande

För den här tjänsten söker vi dig som är drivs av arbeta affärsmässigt och vill skapa nöjda kunder och goda resultat! Du trivs bäst när du får möta kunder i vardagen, skapa förtroende och hitta flexibla lösningar. Vidare tror vi att du är engagerad i ditt arbete och har ett eget driv för att vilja fortsätta utvecklas. Ser du dig också som en social och utåtriktad person som drivs av service, försäljning och att överträffa uppsatta mål kommer du absolut trivas i denna roll och bli ett uppskattat tillskott hos Swedbank i Piteå.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför gärna in din ansökan redan idag, dock senast den 2021-09-15. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.


För information: Mattias Meyer, Konsultchef. Mail: Mattias.meyer@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2021
  • Ansök senast: 15 september 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024