Kundrådgivare till Swedbank i Nynäshamn

Arbetsbeskrivning

Kundrådgivare
Har du erfarenhet inom servicebranschen och känner dig redo för nästa utmaning? Har du dessutom ett ekonomiskt intresse och vill få en fot in på en av Sveriges största banker? Då har du hittat rätt! Som kundrådgivare hos Swedbank kommer du att ingå ett engagerat team där ni tillsammans ansvarar för att rådge bankens kunder.

Arbetsgivare: Randstad, vid god prestation är intentionen att efter ca 6 månader bli anställd direkt hos Swedbank

Omfattning: Heltid. Fast schema, vardagar kontorstider

Start: Enligt överenskommelse



Arbetsbeskrivning:

Som kundrådgivare är du Swedbanks ansikte utåt. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter med störst fokus rådgivning och merförsäljning. I rollen ingår även en del administrativa delar i form av dokumentation, återkoppling till kunder samt förberedelser inför bokade kundmöten för att sätta sig in i kundens unika situation och ärende.

För att du ska få de bästa förutsättningarna och för att lyckas i din roll startar tjänsten med två veckors onboarding.



Kvalifikationer:

För att arbeta som kundrådgivare på bank krävs det att du innehar Swedsec-licens. Det är meriterande om du redan innehar en sådan licens. Men för dig som saknar licensen finns dock möjligheten att genomgå Swedsec-utbildningen på vår bekostnad, förutsatt att just du är rätt kandidat för rollen. Detta kräver tid och engagemang då det behöver genomföras på egen tid innan tjänsten startar.

• Tidigare erfarenhet av serviceyrket
• Intresse för bank och finans
• Lättlärd i olika system samt en god datavana
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
• Viljestyrka och motivation att studera för att ta Swedsec-licens
Vi söker dig som är omtänksam, självständig och ansvarsfull. Du har alltid kunden i fokus och drivs av mötet med andra människor. Du är trygg i dig själv och vågar ta beslut samt driva på och ta initiativ i olika ärenden. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Sista ansökningsdatum: 2019-08-25, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Johanna Niss, Sourcing Specialist, johanna.niss@randstad.se

Om Randstad:

Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden.

Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martin Sjögren

Ninos Saado

Ragulan Tharmalingam, Ninos Saado, Elin Sandqvist

Linda Milve

Ellinor Hammar

Agneta Löfgren

Caroline Larsson

Martin Ogemar

Ellinor Hammar
073-0644786
Niclas Norenius Marander

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad Sweden Group AB ESKILSTUNA
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 23 juli 2019

Besöksadress

Kungsgatan 18, 63220 ESKILSTUNA
None

Postadress

Kungsgatan 18
ESKILSTUNA, 63220

Liknande jobb


Kundrådgivare

Kundrådgivare

9 januari 2025

8 januari 2025