OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du ett starkt intresse för såväl ekonomi som service och vill få in en fot på en av Sveriges största banker? Då har Randstad ditt nästa uppdrag då vi nu söker kundservicemedarbetare till Swedbank i Piteå.
Swedbank värdesätter utveckling hos sina anställda vilket ger den som har rätt inställning mängder av karriärmöjligheter inför framtiden. Därför behöver du inte ha så mycket mer än erfarenhet av service i bagaget – resten ordnar sig med en gedigen introduktion och ett engagemang från dig som anställd. Låter det här intressant för just dig? Då hoppas vi på din ansökan – redan idag!
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
På Swedbank välkomnas du till en arbetsplats som präglas av ett öppet klimat, stark sammanhållning och engagemang. I rollen garanteras du en ordentlig introduktion och utbildning och utöver det tillhandahåller Swedbank stora utvecklingsmöjligheter för dig som anställd.
Exempel på dina arbetsuppgifter
Ta emot inkommande samtal och mail från bankens privatkunder och ge dem förstklassig rådgivning och service.
Samarbeta med kollegor för att bibehålla en hög kundnöjdhet, utveckla din egen och teamets samlade kunskap
Identifiera och utveckla kundernas ekonomi och hjälpa till att skapa mervärde för kunderna
Arbetstider
Omfattning: Heltid.
Uppdraget startar i början av maj och pågår under sex månader med goda möjligheter till förlängning. Arbetstiderna kommer första tiden av anställningen att vara dagtid för att sedan övergå till varierande arbetstider under kontorets öppettider, vilket är 07:00-23:00.
Kvalifikationer
Här behöver du:
Tidigare erfarenhet från ett serviceyrke (som exempelvis kundtjänst, restaurang eller butik)
Ett intresse för ekonomi
Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift.
Har du en gymnasieexamen med inriktning mot ekonomi och/eller har läst kurser inom ekonomi ser vi det som meriterande (men inte krav).
För den här tjänsten söker vi dig som inser vikten av god service och tycker om att hjälpa människor. Du drivs av att möta kunder i vardagen, skapar ett förtroende i mötet med kunder och gillar att jobba mot tydligt uppsatta mål. Vidare tror vi att du är engagerad i ditt arbete och nyfiken på att lära dig nya saker. Ser du också dig själv som öppen som person och samarbetsvillig kommer du att bli ett uppskattat tillskott hos Swedbank.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför gärna in din ansökan redan idag, dock senast den 2021-04-30. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
För information: Mattias Meyer, Konsultchef. Mail: Mattias.meyer@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044