OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Har du ett starkt intresse för såväl ekonomi som service och vill få en fot in på en av Sveriges största banker? Innehar du kanske dessutom en SwedSec-licens? Då är du troligen den vi söker! Som kundrådgivare hos Swedbank kommer du att ingå i ett engagerat team på ett av Swedbanks lokala servicekontor, med hänsyn till din bostadsort, där ni tillsammans ansvarar för att hjälpa bankens kunder.
Ansvarsområden
Som kundrådgivare ansvarar du över Swedbanks kunder och deras olika ärenden. Du kommer att ha varierande arbetsuppgifter med störst fokus rådgivning och merförsäljning. I rollen ingår även en del administrativa delar i form av dokumentation, återkoppling till kunder samt förberedelser inför bokade kundmöten för att sätta sig in i kundens unika situation och ärende.
För att du ska få de bästa förutsättningarna och för att lyckas i din roll startar tjänsten med två veckors onboarding. Du får möjlighet att växa i din roll och för rätt person finns många spännande karriärvägar.
Arbetstider
Heltid, kontorstider.
Start omgående med konsultuppdrag via Randstad 6 mån, vid god prestation är intentionen därefter en direktanställning av Swedbank.
Kvalifikationer
Här behöver du;
Tidigare erfarenhet av serviceyrket
Intresse för bank och finans
Lättlärd i olika system samt en god datavana
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
Har du SwedSec-licens för rådgivare och/eller bolån ser vi det som starkt meriterande, men ej krav.
Vi söker dig som är omtänksam, självständig och ansvarsfull. Du har alltid kunden i fokus och drivs av mötet med andra människor. Du är trygg i dig själv och vågar ta beslut samt driva på och ta initiativ i olika ärenden. Du hjälper gärna dina kollegor och tycker om en öppen och ärlig kultur som månar om kvalitet.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-02-27, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Mimmi Högman | mimmi.hogman@randstad.se
Om företaget
Med 7,3 miljoner privatkunder och 618 000 företagskunder är vi den ledande banken på våra hemmamarknader. Vi erbjuder allt ifrån smidiga digitala lösningar för vardagsekonomin till mer omfattande finansiell rådgivning. Vi vill göra det möjligt för människor, företag och samhällen att växa.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044