OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader. Efter denna period finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget alternativt anställning hos Telia.
Om företaget:
Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Arbetsuppgifter:
Som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för den första kontakten med företagets kunder. Du tar emot inkommande samtal och supporterar kunder på telefon inom kundreskontra, fakturafrågor och betalningsalternativ. Frågorna varierar i omfattning och komplexitet och du arbetar för att hitta bra lösningar som bidrar till nöjda kunder. Utöver kundsupport är merförsäljning en del av kundservicen, där du ser över kunds fakturor samt tjänsteutbud.
Du erbjuds en gedigen introduktion och har kontinuerlig dialog med din närmaste chef för att utvecklas. Du tillhör en grupp med kollegor i samma roll som du och tillsammans arbetar ni för att hitta bra lösningar för att säkerställa nöjda kunder.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasieutbildning
• Erfarenhet inom kundservice eller fakturahantering är meriterande
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och du har goda kunskaper i engelska
I rollen som kundtjänstmedarbetare på Telia är du serviceinriktad och drivs av att hjälpa kunder där du levererar lösningar. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är uppmärksam samt sympatisk i ditt bemötande med kund. Rollen kräver att du tar egna initiativ och trivs i en social roll med ett varierat arbetstempo samt uppsatta mål.
Övrig information:
Start: 13 Juni
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: kundtjänst, kundservice, kundsupport, support, servicedesk, service, teknisk support, teknik, heltid, helpdesk, faktura, kundreskontra, ekonomi, heltid, Sundsvall, Västernorrland, reskontra, telecom
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund