Kundrådgivare till Telias support

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Vill du vara med och skapa en fantastisk kundupplevelse och jobba med service och teknisk support till våra kunder? På Telia får du möjligheten att jobba närmast kund i en bransch i förändring och i en dynamisk miljö där mycket händer.

Var med och följ den tekniska utvecklingen och förmedla dina kunskaper i en rådgivande roll. Här får du möjligheten att arbeta heltid hos marknadens mest framgångsrika operatör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass.

Du och 11 andra kommer att börja er utmaning hos oss där ni tillsammans går en grundutbildning som beräknas börja v.45. Du kommer att jobba i ett team om ca 14 medarbetare och tillsammans stöttar och jobbar ni för det som är viktigast för oss – våra kunder.

Din nästa utmaning
I rollen som kundrådgivare i Telias support tar du emot samtal från kund och kommer att bli:

Expert – Via en grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon. Genom utbildning, coachning av din ledare och ditt egna driv kommer du att bli en expert inom Telias tjänster.

Problemlösaren – Du löser kundens ärende på bästa möjliga sätt samtidigt som du är lyhörd för kundens behov och proaktivt erbjuder nya lösningar.

Utmanad – Du kommer att bli coachad av din ledare och jobba med mål, både dina egna och teamets mål, och på så sätt påverka ditt resultat och bonus. Du kommer även ta del av fina förmåner såsom massage, rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånliga priser på utvalda produkter.

En del av Telias fantastiska resa – du som jobbar i kundfront jobbar närmast våra kunder och är därför så viktig för så många. På sikt finns eventuell möjlighet att anta nya utmaningar och växa inom företaget. Vi vill att Du ska stanna hos oss på Telia.

Du har

Du har fyllt 18 år vid anställningens början och har en avslutad gymnasieutbildning.
Möjlighet att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Tjänsten avser en visstidsanställning och vi söker dig som vill jobba heltid.
Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska, framförallt i tal.
Vi söker dig som har ett intresse och förståelse för hur man skapar den bästa kundupplevelsen. Du är målinriktad och drivs av framgång i din kommunikation och gillar att utvecklas i dina kundmöten.

Du ser dig själv i Telias värderingar genom att:
Dare - Du engagerar dig i våra kunder och vågar visa kunderna de möjligheter Telia kan erbjuda.
Care - Du bryr dig om våra kunder och dina kollegor.
Simplify - Du ser det som en självklarhet att förenkla vardagen för våra kunder och dina kollegor genom att du tar ansvar för allt du gör i ditt dagliga arbete.

Välkommen till din nästa utmaning som medarbetare i Telias support i Sundsvall.

Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag.

Lär känna oss mer på http://jobbamedkunder.telia.se

Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.

Kontakt
Har du frågor är du välkommen att kontakta Miriam Andersson på 0 727027275 .

Välkommen till oss på Telia!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia
  • 12 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 11 oktober 2016

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024