Kundrådgivare till Telias support!

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Inför sommaren 2017 söker vi nya kollegor som vill hjälpa våra kunder och ge dem support i världsklass

Din nya utmaning Jag heter Anders Thungren och tillsammans med mina kollegor söker vi fler kundrådgivare till våra team. Hos oss får du varje dag möjlighet att prata med kunder som kan ha fasta och mobila tjänster såsom bredband, telefoni och TV hos oss. Det vi gör är att ge våra kunder rådgivning och lösningar i form av både problemlösning och att hitta nya tjänster/produkter som passar våra kunders behov. Vårt mål är att varje kund ska få sitt ärende löst, vara uttalat nöjd samt få veta sina ytterligare möjligheter med Telia.

Är du trevlig, gillar människor och är personen som gärna hjälper till? Då är detta ditt nästa arbete! Hos oss får du prata med många olika människor och får en utbildning så att du kan hjälpa dem till möjlighet att kommunicera. För att lyckas hos oss får du en grundutbildning, vi kommer att ha två utbildningstillfällen 5 juni och 7 augusti, i hur våra nät är uppbyggda, hur våra tjänster fungerar och utbildning i våra system för att du ska kunna lösa våra kunders problem som uppstår. Du får även en utbildning i vår dialogstrategi som är baserad på beteendevetenskap.

Det bästa av allt är att du kommer ha möjlighet att utvecklas genom våra interna utbildningar och med det kunna växa både i din roll som medarbetare och som människa! Med vilja och engagemang kan du gå långt, du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!

Din nästa ledare och nya kollegor Vi som arbetar här gillar service och utmaningar och detta märks i våra team då vi har en bra stämning och gillar att göra aktiviteter tillsammans. Alla gör sitt bästa för att vi skall nå våra mål och tillsammans jobbar vi för att göra det bättre för oss och våra kunder. Detta gör vi genom att hjälpas åt att hantera avvikelser och driva förbättringar som förbättrar för både kund, företaget och medarbetarna.

Eftersom vi ledare vill vara “bäst bland de bästa” så arbetar vi med coaching för att ge våra medarbetare de bästa möjligheterna att lyckas. Vi arbetar även närvarande i våra team för att vara nära både kunder och personal. Vi ser dig och finns där för att stötta dig i ditt dagliga arbete. Vi vill att du ska lyckas!”

Du Vi söker dig som vill jobba med service, support och försäljning på en innovativ arbetsplats där det alltid händer saker och där tempot är högt. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift. Du är en person som verkligen brinner för att hjälpa andra och har ett stort ansvarstänk. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning.

How?

Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:

Vi vågar ta initiativ genom att utmana våra kunder och oss själva Vi bryr oss om våra kunder genoma tt erbjuda behovsanpassade lösningar Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutyte

Why? We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.

That´s the next chapter in our story, what´s yours?

Kontakt För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta mig Anders Thungren på 070-633 22 22 Manpower kommer att stötta oss i urvalet. Vi erbjuder tillsvidareanställning med provanställning 6 månader på heltid med start i juni och augusti 2017. Arbetstiderna är oregelbundna och innebär även kvällar och helger. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Välkommen till Telia!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia
  • 24 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • Heltid, varierande arbetstider under våra öppettider som är mån-fre 08:00-21:00 och helger 08:00-21 Visstidsanställning och tillsvidareanställning med sex månader provanställning
  • Publicerat: 19 april 2017

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024