Kundrådgivare till Telias support i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Just nu söker vi ytterligare talanger inom support och kundbemötande till vår kundtjänst.

Your next challenge?
Vi heter Daniel och John, tillsammans med våra kollegor söker vi fler medarbetare till vår supportavdelning. Vi som jobbar inom kundfronten är Telias ansikte och röst utåt, vi är Telia för kunderna!
Varje dag möter vi kunder som vill ha nya telefoner, TV-abonnemang, bredbandslösningar, få svar på frågor gällande sina abonnemang eller hjälp med problem som kan uppstå i deras digitala vardag?

För att du ska lyckas hos oss får du en grundutbildning som innehåller vår dialogstratergi baserad på beteendevetenskap samt utbildning i hur våra nät och tjänster är uppbyggda.
Du får möjlighet att bidra till utveckling, arbeta med ständiga förbättringar och växa inom företaget. Hos oss ligger din framtid i dina händer, vi ger dig chanser att utvecklas inom interna utbildningar och inom din roll som kundrådgivare. Du bestämmer själv din framtid hos oss på Telia!

Your new team and leader
Vårt kontor ligger i Gårda, Göteborg med bara 15 minuters promenadavstånd från Göteborgs Central. I huset jobbar ca1600 anställda och utvecklingsmöjligheterna är många.
Vi på Support sitter högst upp på ett ljust och fräscht våningsplan, vi arbetar i ett öppet kontorslandskap. Vi är totalt 12 team på vår avdelning och du kommer tillhöra ett team med cirka 12 kollegor.
Tillsammans ser vi till att våra mål uppfylls, vi firar framgång, tävlar och utmanar varandra.

Vi som ledare här i Göteborg är kända för att få våra kundrådgivare att utvecklas i sin roll. Det gör vi genom ett närvarande ledarskap där du är nyckelpersonen. Vi ser dig för den du är och har du viljan finns det alltid möjligheter att lyckas hos oss. Vi och våra kollegor har ett nära samarbete för vi vet att då kan vi göra skillnad, i vår vision där varannan svensk väljer Telia med stolthet!

You
Eftersom att du är vår röst utåt ser vi gärna att du har erfarenhet av såväl support, merförsäljning som kundvård. Då du möter våra kunder via telefon, mail, chatt och brev har du en naturlig känsla för service samt kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift.

Vi arbetar mot tydligt uppsatta mål utifrån kunden och vill att du är resultatorienterad och drivs av att göra skillnad på kundens villkor. Att du har gymnasiekompetens med godkända betyg ser vi som ett krav för anställning samt att varje medarbetare inom Telia är kundbesatt.

How?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger vi tonvikten på att du:

Dare to lead by engaging with our customers and challenging ourselves
Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs
Simplify teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing

Why?
We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to Bringing the world closer - on the customer's terms.
That´s the next chapter in our story, what´s yours?

Contact
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta någon av oss ledare, Daniel Sjöholm på 0 761-261032 eller John Börjesson på 0 727-354353 . Manpower kommer att stötta oss i urvalet.

Tjänsterna avser både visstidsanställningar och provanställningar på heltid där arbetstiderna är oregelbundna och innefattar även en del kvällar och helger. Du börjar din anställning med utbildning med beräknad start i april. Telia förbehåller sig rätten att utföra bakgrundkontroller.
Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till Telia!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia
  • 24 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Heltid, variterande arbetstider under våra öppettider som är mån-fre 08:00-21:00 och helger 08:00-21 Visstidsanställning och provanställning 6 månader
  • Publicerat: 20 januari 2017

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024